Reply on: 2007 #21139:
Tak ja si tu už viac ako rok lámem hlavu kto zato môže okrem zajka a milých nesvojprávnych poslancov, že nechodia trolejbusy!! A to TY milý 2007 ?? Tak to si TY nakecal, že náklady na 1km prevádzky jazdy trolejbusu sú 75,-Sk ??..toto ŤA vo vysokej škole konšpiratívnej učili ??...hej tuším, že ŤA zrejme ako dieťa kopla elektrika a následky sú tu, nemáš rád trolejbus..ale viem, že si to chcel napraviť v ďaľšom roku 2007 /preto ten nick 2007, žeby výčitky?/ si chcel pomôcť SAD BB a zbaviť ich aj stratovej prímestskej dopravy a tak si Adrianovi nakecal, že náklady na prímestskú dopravu sú len 12.30 Sk na 1km , ale tržby sú na 1km až 29.20 a zdá sa, že TI zjavne uveril )) no môj pekný TEBA nemali prepustiť TEBA mali radšej zastretliť !!!..a preto ako odborníčka na nicky odporúčam zaregistrovanie ako Likvidátor...len neviem zaručiť či sa tu s TEBOU bude ešte niekto kamarátiť ))) ?
Schuhu
L25 má v úseku Starohorská, otoč. - Karpatská chrono 8 minút, v čase rannej špičke to pochopím. Predĺženie tejto chronometráže v rannej špičke zo 4 na 8 min. a následné zavedenie nástupu 2. dvermi už nemeškajú spoje cca 10 minút, ale často sa mi stane, že vodič ešte na Karpatskej musí čakať, pretože je tam predčasne, a to aj v čase rannej špičky... Toto je fajn, už horšie (a o tom chcem hovoriť) je fakt, že rovnaké chrono (8 min) je aj v poobednej špičke (kedy sú hlavné prepravné nároky v opačnom smere, t.j. do Sásovej), v sedle (t.j. aj v neskorých večerných hodinách) a aj počas víkendov. Pre porovnanie má L24 medzi uvedenými zastávkami chrono 5 min, a pritom s výnimkou rannej špičky je L24 ešte viac využívaná, a preto má aj väčšie prepravné nároky a tak aj väčší potenciál zdržania sa na zastávke v porovnaní s L25. Z toho dôvodu je zvykom, že spoj L25 s odchodom o x:30 zo Starohorskej odchádza cez víkend až o x:33, aby zbytočne nestál 5 minút na zastávke. Toto je ukážkový príklad toho, kde opäť chýbal zdravý rozum pri tvorení CP.