Najlepsi bol ten CP s 26 do Podlavic. Dotyčny bud: nevidel nikdy zblizka klbaka alebo nevidel zakrutu za zastavkou gastanova. Na monitore vsetko vyzera pekne.
Netyka sa to len teba ale ostatnych navrhov: kde chces natrepat tolko vozov na žs? zburame kolajnice aj kaufland? 35 ma 60min interval. Zo skubina decka do skol ako? Budú vstavat o hodinu skor? Alebo dupkat na gastanovu?
Kto chce ten si výhovorku nájde. Čo sa týka primátora, tak ten sľuboval troleje do konca februára. A už zase by sa nemohli spustiť? Nie som istý ale ak ma pamäť neklame, (ak hej tak ma prosím oprav JJ), JJ mi spomínal, že pri stavebnom konaní dostal stavebník prekládku dráhy. Nemôžu spraviť ten kruhák po častiach a keď spravia jednu časť, v noci medzi jazdou posledného troleja a prvou jazdou troleja spraviť prekládku tej časti dráhy, ktorú bude treba preložiť. Je po probléme. Keď tam chcú stavať kruhák tak mali ho spraviť ešte minulý rok a nie teraz ho začať stavať. Keď sa omeškali nech znášajú následky. Nedalo by sa to takto riešiť?
akceptujes 10 rokov? Dobre, takze TrM vyhovuju - co tak GO systemom ako v BA napr. #6222?
Moja predstava (keby sme chceli mat modernu trolejbusovu dopravu) je obnova vozidiel polovica totalna modernizacia a polovica nove NP vozidla.
"Nova" TrM je lepsia ako najnovsie autobusy u nas - vyska podlahy o 40 mm nizsia, lokalne emisie nulove, pri klbe aj zadne dvere siroke, hluk minimalny.
Re #19381 JJ: Bathory pravidelne meska aj 80 minut.
.. prepáč som tu celkom nová a o doprave viem len toľko čo obyčajný cestujúci ..ja viem že ma máš v ignore aj napriek tomu, že som sa Ti ospravedlnila za zmenu pohlavia rada si prečítam tvoje odborné články na tému doprava v meste...dobre som trochu drzá no zabijem sa ??..
Dnes primátor BB opäť o trolejbusoch. Medzi riadkami povedal, že obnoviť trolejbusy by bolo momentálne zbytočné, nakoľko sa plánuje stavba kruhovej križovatky pod Krajským úradom, takže by boli opäť odstavené.
Povedal vlastne to, čo som písal včera v príspevku #19357, že kompetentní sa majú načo vyhovoriť. A stalo sa. ?
L1 chodí v sedle vyťažená, interval aspoň 20 minút.
Neviem, či by kĺb nemal problémy prejsť tou cestou poza Rooseveltovu nem. (L25) a otočiť sa v Podlaviciach.
Tých 6 spojov za hodinu v rannej špičke zo Sásovej na Tajovského by bolo z pohľadu prepravnej kapicity na hrane. Lebo píšeš asi o linkách, ktoré pravidelne nevyužívaš.
Tie trolejbusové linky sú nejaké prekombinované.
Kvorka:
Diki za info, možem ťa poprosiť o odkaz na stránku kde to vyhľadávaš??? A myslím že to je ono, malo by to byť niekde pri Katoviciach. A to posledné je myslím bus tak aj nástupište ak máš. A cesta späť???? Je to vôbec možné??????
Ale ináč ? ? ? ? ?
ad 1) viem ako chodí vyťažená L1, myslím že 30 min a preklad s L6 po Wolkerovu a s 33 po THK, alp aj s 34 na trase Žesl.st-nám.Slobody-SOUS bude staèiť, ale samozrejme lepší interval podpodím vždy
ad 2) keï si pozrieš preklad L2+L8+L21+L41, tak si myslím že je to postaèujúca kapacita (2+2+1+2=7 spojov za hodinu)
ad 3) áno, ranná hyperšpièka musí byť posilnená, ale globálne špièka nie, poobede staèí 15 na preklad. Ráno po 10min + školské spoje.
ad 22) myslím, že na preklad s 21+22+80 to vidá na slušných 10min, ráno v hyperšpièke možno ešte dáke posiláky "c", a cez víkendy to bude 15min interval na trase nám. Slobody - Rudohorská
ad 34-36) presne, terba to tam dobre preložiť, inak by kapacita mohla postaèovať
ad 45) èíslo ako tradícia, tá 42 sa spája s Iliašom, ale inak k¾udne
Čo ja všetko nie som ochotný akceptovať a predsa každý den to využívam.....
PROSÍM POMôŽTE MI !!!
Potrebujem zistiť spojenie z BB do Poľského mesta Chorzów dňa 3.7.2007 tak, aby som tam bol už okolo 13.00 ale len vlak a bus. Aj s prestupmi. Taktiež by som chcel vedieť spiatočnú cestu - niekedy pred polnocou. ĎAKUJEM
Patriot
Diki za info, možem ťa poprosiť o odkaz na stránku kde to vyhľadávaš??? A myslím že to je ono, malo by to byť niekde pri Katoviciach. A to posledné je myslím bus tak aj nástupište ak máš. A cesta späť???? Je to vôbec možné??????
Ale ináč ? ? ? ? ?