Ako obyvateľka a dýchateľka mesta BB som sa tu už neraz ironicky vyjadrila k činnosti MHD ZV a to naozaj z jednoduchého dôvodu a to , že odstavenie trolejbusov je totálna hlúposť z ekologického hľadiska a namiesto toho, aby sa trate potiahli do Sásovej tak rok stáli pri plote....za rok by som rada videla výsledky meraní smradu a to nie len na hlavnej ceste a na námestí Slobody, ale aj v takej Sásovej kde na otočke 24, 25 v kuse vrndžia a smrdia!!! Nie je v pravomoci tohto fóra rozhodnúť o prevádzke trolejbusov , ale teší ma keď vidím , že s tým stále niekomu lezieme na nervy a takisto viem, že túto stránku číta aj pán primátor a to čo prvé sľúbil na jednotke vo volebnom vysielaní aj splní..
Re #19333 Flying: zaujima ta aj vytazenost liniek ako 33 (35, 36)?
ad 3: lenze keby sa jazdilo podla toho navrhu, nastupuje sa vsetkymi dverami, jazda s prestupom stoji 15 Sk, 22 by cez vikend nesla 2x za hodinu (21+22), IDS na linkach 5x ...
Keby sme mali riadne prestupne a mesacne listky, (nielen) linky 10x by sa vyuzivali nie len na priamu cestu, ale aj na priblizenie sa k cielu vdaka prestupu. Aky plny bol ciciak ked sa v nom (dochodcovia) neplatilo?
#19328: keby v roku 2005 nebola redukcia, pokracovalo by sa v nakupe vozidiel a v roku 2007 by sa B732 dostala na linku len vynimocne a B 741 by boli v zalohe.
Inak neviem, čo ti (a tebe podobným) bráni spísať petíciu o neobnovení trolejbusov, resp. o všetkom, čo ti nejako nevyhovuje a myslíš si, že by to verejnému blahu pomohlo.
Mám nový nápad. Habibi ma určite podporí. Neurobime verejnú zbierku na labotómiu?
nie, naozaj, Flying ma pravdu. Len vdaka SAD ZV sa dnes bavime o DPM, za co jej patri naozaj velka vdaka. Konecne vsetci zacali chapat, ze zabezpecovanie verejnej dopravy na uzemi mesta (dokonca aj za predpokladu, ze je v meste zavisla trakcia) roznymi sadkami nikam nevedie. Navyse ak sa ma mesto ako objednavatel sluzby s jej poskytovatelom donekonecna dohadovat na uplne elementarnych a primitivnych poziadavkach. Dopravcovia, ktori posobili v MHD v BB si sposobili sami, ze nejaky DPM vobec vznikol, resp. ze pojde do rozvoja. Nikto iny na tom nema zasluhu.
Bez tak sebavedomeho a nadradeneho pristupu doterajsich dopravcov, ako poskytovatelov verejnej dopravy na uzemi mesta, by sme sa o DPM snazili bezvysledne cele veky.
1. ale nie iba jednými 2. Vy tu basnite o tom ako sa nesmu casto menit CP. Zaujima ma vytazenost liniek 10x - co ty na to? 3. mas pravdu ale poznas 1 navrh sad bb na konci roku 2005 - nebyt sadzv tak 2 navrh uplne na konci roka ani nedaju - nemali by preco 4. boli v zalohe iba preto ze vdaka redukcii bola nizka vyprava 5. toto je sice od teba pravda ale nie argument 6. v poriadku, ale doteraz by sa v nich nekurilo (myslim ze to mal na starosti p. Snopko???) 7. Vecerne a nocne spoje su popridavane 35,43,54,55,41,33atd. aj ked je pravda ze ta 98 je poslabsia. chcelo by to 2 busy
1) vďaka SAD ZV sa ešte stále trepeme do busu iba obmedzeným počtom dverí (na veľa miestach iba prvými)
2) vďaka SAD ZV sa redukujú aj vyťažené linky a na miesta bez dopytu sa vozí vzduch (hlavne v kĺboch)
3) výšku cestovného ovplyvňuje výška dotácie (kde žiadnu nedáš, tam si to zacvaká substrát)
4) vďaka SAD ZV tu máme bežne busy C734 ? sám veľmi dobre vieš, že 732ky už boli za BBDS iba v zálohe. A načo je mi nový vozový park s nepoužiteľnou ponukou CP?
5) omyl techniky Vario sa už chvalabohu nerobí, preto ho SAD ZV nevlastní a teda nemôže použiť
6) vďaka SAD ZV tu tbusy nejazdia vôbec
7) "Minimalny pocet vecernych a ziadny pocet nocnych spojov SadZv" súhlasí...
"oproti roku 2005 je to poriadny skok"
PORIADNY SKOK... do priepasti... ?
Takze: keby nebolo sad zv: 1. Stale sa do busu trepeme prednymi dvermi 2. Redukcie malo vytazenych spojov 3. Zakladne cestovne cca 17Sk 4. Na linkach bezne busy 732 5. Cez weekendy nieze kratke vozy ale Mercedesy Vario 6. Stale by tu jazdili nevykurene Tbusy 7. Minimalny pocet vecernych a ziadny pocet nocnych spojov SadZv ma daleko k standartu nieto este k dokonalosti ale oproti roku 2005 je to poriadny skok.
pozri sa, nikdy v nicom neexistuje 100%-na podpora a ja si to uvedomujem. Ale kazdy je slobodny obcan a musis uznat, ze hlasy tych, ktori nechcu trolejbusy nepocut skoro vobec alebo skor nikto okrem dopravcu SAD Zvolen, a. s. (co je uplne logicke) este nevyjadril verejne nesuhlas s trolejbusovou dopravou.
Kazdy sa ma moznost vyjadrit, ale len ako slobodny obcan a nasledne v danej veci moze konat a konzultovat dane skutocnosti so samospravou, resp. so zodpovednymi a kompetentnymi organmi.
Máš možnosť použiť štandardné komunikačné prostriedky občana s volenými zástupcami. Máš hádam pocit, že o trolejbusoch rozhodujú "experti z tohto fóra"? To by sa mi veľa páčilo, ale bohužiaľ to tak nie je.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
LUK
Súhlasím, najmä nie takí ako Pepino alebo Flying... ?