1. ale nie iba jednými 2. Vy tu basnite o tom ako sa nesmu casto menit CP. Zaujima ma vytazenost liniek 10x - co ty na to? 3. mas pravdu ale poznas 1 navrh sad bb na konci roku 2005 - nebyt sadzv tak 2 navrh uplne na konci roka ani nedaju - nemali by preco 4. boli v zalohe iba preto ze vdaka redukcii bola nizka vyprava 5. toto je sice od teba pravda ale nie argument 6. v poriadku, ale doteraz by sa v nich nekurilo (myslim ze to mal na starosti p. Snopko???) 7. Vecerne a nocne spoje su popridavane 35,43,54,55,41,33atd. aj ked je pravda ze ta 98 je poslabsia. chcelo by to 2 busy
1) vďaka SAD ZV sa ešte stále trepeme do busu iba obmedzeným počtom dverí (na veľa miestach iba prvými)
2) vďaka SAD ZV sa redukujú aj vyťažené linky a na miesta bez dopytu sa vozí vzduch (hlavne v kĺboch)
3) výšku cestovného ovplyvňuje výška dotácie (kde žiadnu nedáš, tam si to zacvaká substrát)
4) vďaka SAD ZV tu máme bežne busy C734 ? sám veľmi dobre vieš, že 732ky už boli za BBDS iba v zálohe. A načo je mi nový vozový park s nepoužiteľnou ponukou CP?
5) omyl techniky Vario sa už chvalabohu nerobí, preto ho SAD ZV nevlastní a teda nemôže použiť
6) vďaka SAD ZV tu tbusy nejazdia vôbec
7) "Minimalny pocet vecernych a ziadny pocet nocnych spojov SadZv" súhlasí...
"oproti roku 2005 je to poriadny skok"
PORIADNY SKOK... do priepasti... ?
Takze: keby nebolo sad zv: 1. Stale sa do busu trepeme prednymi dvermi 2. Redukcie malo vytazenych spojov 3. Zakladne cestovne cca 17Sk 4. Na linkach bezne busy 732 5. Cez weekendy nieze kratke vozy ale Mercedesy Vario 6. Stale by tu jazdili nevykurene Tbusy 7. Minimalny pocet vecernych a ziadny pocet nocnych spojov SadZv ma daleko k standartu nieto este k dokonalosti ale oproti roku 2005 je to poriadny skok.
pozri sa, nikdy v nicom neexistuje 100%-na podpora a ja si to uvedomujem. Ale kazdy je slobodny obcan a musis uznat, ze hlasy tych, ktori nechcu trolejbusy nepocut skoro vobec alebo skor nikto okrem dopravcu SAD Zvolen, a. s. (co je uplne logicke) este nevyjadril verejne nesuhlas s trolejbusovou dopravou.
Kazdy sa ma moznost vyjadrit, ale len ako slobodny obcan a nasledne v danej veci moze konat a konzultovat dane skutocnosti so samospravou, resp. so zodpovednymi a kompetentnymi organmi.
Máš možnosť použiť štandardné komunikačné prostriedky občana s volenými zástupcami. Máš hádam pocit, že o trolejbusoch rozhodujú "experti z tohto fóra"? To by sa mi veľa páčilo, ale bohužiaľ to tak nie je.
Pokiaľ ja sledujem to, čo sa deje, tak posledná zmena cestovných poriadkoch MHD bola 1.10.2006. A zmeny predtým 20.8., 5.4. a 19.2. (pričom pri zmenách 5.4. a 19.2. sa buď spoje pridávali, alebo sa predlžovala trasa, takže pre stálych cestujúcich zvyknutých na svoje spoje v podstate žiadna negatívna zmena).
A malé OT: Zvolen je stále Zvolenom, zatiaľ sme sa na Bryndziareň, CCC a ani nič podobné nepremenovali.... ?
Vedel by mi niekto povedat, za akych podmienok moze mesto BB vypovedat zmluvu zvolenskej sadke, lebo z celeho toho mi to pripada, ako keby mesto nemalo inu moznost ako davat dotacie SAD ZV/nikto iny by dopravu v BB nechcel zabezpecovat/mesto samo chce, aby MHD zabezpecovalo SAD ZV. Sorry, vobec nesledujem situaciu, preto sa pytam, ako keby som dosiel z marsu.
Pokiaľ stíham sledovať situáciu, Centrálna Balkánska Bryndziareň mení cestovné poriadky neustále a súdruh Polanský to ešte aj podáva ako "moderné operatívne reakcie na požiadavky cestujúcich". Nie je podstatné, či je zmena veľká, alebo malá. Z pohľadu cestujúceho je zmenou v okamihu, keď sa dotkne ním používaného spoja.
Písal som snáď niekde a niekedy, že je MHD BB dokonalá? Písal som to niekde a niekedy o ČSAD SAD BBDS? Myslím, že je to presne naopak. Ja som povedal Snopkovi, že ich spoločnosť, on a Korniet osobne svojím laxným prístupom a neschopnosťou vyjednávať zavraždili trolejbusy v BB.
Bohužiaľ, čas a Centrálna Balkánska Bryndziareň nám ukázali, že sa dá mestská hromadná doprava prevádzkovať ešte najmenej o rád horšie, ako za čias ČSAD SAD BBDS.
Neustále chaotické zmeny? Mení SAD ZV cestovné poriadky snáď každý mesiac? Však podstatná a veľká zmena bola len jedna...
Keď sa tu už toľko kritizuje SAD ZV, robí aj MHD BB a.s. všetko správne? Prečo nikomu nevadí, že MHD BB má svoje cestovné poriadky povešané po stĺpoch verejného osvetlenia a dopravných značkách? Pár označníkov síce mesto umiestnilo. Ale aj týmto "označníkom" chýba tak označenie názvom zastávky, ako aj vypísané čísla liniek, ktoré na danej zastávke zastavujú. Keď je to natoľko bohatá spoločnosť, že na niektorých spojoch vozí cestujúcich zadarmo, tak prečo si nedokáže tieto záležitosti dať do poriadku?
to, ci tbusy ano alebo nie, je uz minimalne rok zodpovedana otazka, nakolko diskusia v BB na tuto temu prebehla v januari 2006 s jednoznacnou odpovedou, pricom k poziadavkam obcanov tohto mesta sa od toho casu same mesto svojimi verejnymi vyjadreniami obratilo ustretovo a jasne deklaruje zaujem na navrate tbusov do ulic. Uz neviem ako inak to treba odprezentovat, aby to vsetci pochopili, ze ludia a mesto chcu trolejbusy ... ci treba poziadat europsky parlament o podporne stanovisko? ci OSN o rezoluciu, ktorou by dostali uz naozaj vsetci na celom svete na vedomie, ze v BB existuje jasna podpora trolejbusom?
A ja to viem..asi sa zastrelím )))..nuž očakávam ponuky od SAD CCC lebo takúto skvelú hovorkyňu vždy chceli mať..))))) hejže páni ?? ja by som zase inak namotala tých respondenov..csssss to je tada názov..))..ktovie koľko núkajú??
LUK