Petik: co mas proti Ikarusom? Neposudzuj podla 280-tiek , lebo rad 400 nepoznas. Ved aj dpb si uvedomil ze 415 a 435-ky su lepsie ako karosy b9xx. 415 je v BA 44 a 435-tiek je v BA 96.
Na slovensku??? Ved kosicka a bratislavska je ovela lepsia a v BB. (nic v zlom). A otazka: kolko ma BB nizkopodlazakov? Pokial viem tak ani jeden, kosice ich maju okolo 30 a Bratislava 2 autobusy a jeden trolejbus. Tak co je lepsie?
Na slovensku??? Ved kosicka a bratislavska je ovela lepsia a v BB. (nic v zlom). A otazka: kolko ma BB nizkopodlazakov? Pokial viem tak ani jeden, kosice ich maju okolo 30 a Bratislava 2 autobusy a jeden trolejbus. Tak co je lepsie?
Petik
Nemyslim ze prave BB by mala sancu dostat specialne na tento ucel dotaciu od Europskej Socialistickej Unie. To si musi ufinancovat samosprava.
Myslim, ze nejde efektivne dotovat podnik, ktory prevadzkuje nielen mestsku dopravu. Preto by prvorady ciel mal byt vyclenenie mestkej dopravy z CSAD. A teraz je najvyssi cas, ked sa CSAD sprivatizuje, potom uz bude neskoro, resp. bude to pre mesto ovela nakladnejsie. Na com to vlastne cele ustrnulo? Myslel som, ze ked zalozili MHD a.s. tak cela mestska doprava prejde na nich...
Mne osobne ako sviatocnemu cestujucemu v bystrickej MHD neprekaza ani tak absencia dlhodobejsich casovych listkov, ako skor neprestupnost tarifu a strasna pomalost (=nastupovanie jednymi dvermi).
Re #1544 Nepredali nahodou uz to nadrazie niekomu inemu? Mne sa zda, ze tam boli nejake vlastnicke zmeny ked odtial vyhnali MHD. Alebo boli aspon nejake reci...
Myslim ze vzhladom na otvorenie Kauflandu kusok vedla by tam mohli urobit nejaku nakupnu galeriu.
To som zvadavy ci v Kauflande budu aj nejake obchody alebo to bude len dalsi hnusny hypermarket typu bystricke Tesco.
BTW chlapi ako to robite, ze sem prispievate tak skoro rano?