Reply on: Petik #1541:
ta bezplatna doprava je sice okrajova zalezitost, ale podla vsetkoho bola doteraz robena zadarmo. A prave na natlak mesta. Preprava sprievodcu kocika je logicka, ale kvoli plateniu na linke 100 boli strasne problemy s mestom (silna loby).BBDS ma vcelku dobre HV. Okrem roku 2000 dosahuje stale zisk. Dari sa aj MHD, hospodari v podstate vyrovnane. Riadne stratova je len primestska doprava.
Ale odpisy mali vzdy. Teraz sa dost investovalo, takze rastu. Uz aj vo vnutrostatnej dialkovej doprave nahradzaju stare LC735 novymi vozmi. Plno C954, 2 x Axer a GOcky. Na medzinarodnu maju 3xMAN, 3xRenault, Van Hool, EOS a daco ma aj Brezno.
Kde funguju sebestacne casove listky ? Pripadne tie regionalne?
Kami
EOS mi znie grecky, jazdia s tym napriklad aj svajciari Eurolines.
Skoro kazdy rok sa deklaruje zaciatok dostavby stanice a stale nic.
1. niekto si na to musi zobrat uver
2. ten niekto si musi zabezpecit rentabilitu, t.j. silnych najomcov
Re #1545 Peco: ako dlho by si potom cakal na zastavke? 20 minut ?
Kde sa ludia tlacia v MB, na 43 ci aj inde? Na 31, 32 a 93 byva vzdy vacsia alternativa. Lebo rano na 43 mal problem aj SOR, inak jazdi 43 prazdna.