Reply on: TeBeCe #1542:
vitaj v klube
, tu Karosu uz videl Petik. Akurat stale nevieme co tam robi.EOS mi znie grecky, jazdia s tym napriklad aj svajciari Eurolines.
Skoro kazdy rok sa deklaruje zaciatok dostavby stanice a stale nic.
1. niekto si na to musi zobrat uver
2. ten niekto si musi zabezpecit rentabilitu, t.j. silnych najomcov
Re #1545 Peco: ako dlho by si potom cakal na zastavke? 20 minut ?
Kde sa ludia tlacia v MB, na 43 ci aj inde? Na 31, 32 a 93 byva vzdy vacsia alternativa. Lebo rano na 43 mal problem aj SOR, inak jazdi 43 prazdna.
Vladimír
Tak?
V Nitre, Žiline a Martine sú pri časových CL síce tiež obmedzenia jazdami, ale tie jazdy tým, že sú časovo obmedzené sú podstatne lacnejšie ako v BB, a to ich ešte možno z ČK odpísať pri ktorýchkoľvek dverách.
Čo sa týka turistických CL:
> 24h CL: Myslíš, že sa nenájde človek, ktorý navsšívi BB, ktorý prišiel vybaviť 3 veci - jednu na Podháj, druhú v centre, tretiu v Sásovej? Prečo ho nútiť ísť autom? Prečo mu radšej nepredať turistický CL?
> Týždenný CL: Tu už hádam ani niet slov. Návštevník mesta, ubytovaný mimo centrum, s pravidelnou cestou ubytovanie - centrum a späť, nejaký výlet do Harmanca, cesta stanica - ubytovanie a späť atď....
Osobne si myslím, že za šialeným systémom MHD v BB sa skrýva neschopnosť mesta (vieme, že je "trošku" vo finančných problémoch). A pravdepodobne by pomohlo odčlenenie MHD z BBDS a vytvorenie samotnatného MESTSKÉHO DP.