Neviem, čo sa tu hádate, kedy sú schopní cigáni kradnúť. Podľa mňa je jedno, či budú kradnúť v noci alebo cez deň, podstatný je výsledok, čiže - že tie drôty zmiznú ☺. To, že budeme vedieť kedy a ako nám aj tak nepomôže.
Mam tu pre vas pokus o vtip, zo strany poslancov mesta (ze som si to nevymyslel, citajte zhruba v strede pasaz o MHD):
Banskobystrickí poslanci sa zaoberali skvalitnením ovzdušia
Banská Bystrica 24. mája (TASR) - Program na zlepšenie kvality ovzdušia v Banskej Bystrici prijali dnes tamojší poslanci. Okrem identifikácie zdrojov znečistenia zahŕňa aj súbor riešení na elimináciu znečisťovania najmä prašnosťou, ktorá pri meraniach niekoľkokrát prekročila povolený limit.
Na vysokej úrovni prašnosti v centre mesta má najvýraznejší podiel automobilová doprava. Najhoršia situácia je na štátnej ceste I/66 medzi križovatkou pri Dome kultúry a časťou Hušták. Riešením je vybudovanie cestného severného obchvatu mesta a presmerovanie tranzitnej dopravy z centra na túto cestu. Okrem toho aj znižovanie počtu vozidiel mestskej hromadnej dopravy s naftovým motorom a ich prechod na plyn.
Ovzdušie prachom značne znečisťujú tiež drevársky priemysel, najmä firma Smrečina Holding I., a. s., a lokálne tepelné zdroje. Cementáreň, ktorá bola v predchádzajúcich rokoch okrem prašnosti i najväčší zdrojom oxidov dusíka má už po výraznom útlme výroby na znečisťovaní len malý podiel.
Zastupiteľstvo rozhodlo, že ovzdušie budú pravidelne monitorovať popri pevnej meracej stanici v centre aj ďalšie dve. A to na Sládkovičovej ulici na sídlisku Radvaň, ďalšiu inštalujú na Graniari, kde je spaľovňa biologického
odpadu z fakultnej nemocnice.
Skvalitniť ovzdušie v Banskej Bystrici by mal tiež nový výkonný odlučovač prachu v pílnici firmy Smrečina Holding I, a. s. Rovnako tak aj rekonštrukcia a plynofikácia výhrevne pri Slovenskej Ľupči kde spaľujú hnedé uhlie. Okrem toho
aj pravidelné čistenie štátnych i miestnych komunikácií pomocou zametača s odsávačom a vysádzanie zelene popri cestách.
mimi: na poludnie ukradnúť peňaženku si dovolia aj 'neopálení', ale kradnúť drôty si cez deň nedovolí nikto (teda dúfam, že sa toho nedožijem). A tým, čo by si to chceli dovoliť, prajem, aby v tých drôtoch bolo niekoľko kilovoltov a tie ich poriadne 'pošteklili'.
Papyr no miestni Romovia sa nestitia nicoho a je im jedno ci je den, alebo noc o 12tej na poludnie su ti schopni na rusnej ulici ukradnut penazenku ci mobil. Pardon za vyraz, ale ta banda nepozna hranice.
Myslis si (a teraz skutocne uprimne), ze v BB mate tych Ciganov viac ako my v PO? A predsa v PO nekradnu droty - ono kradnut trolejove droty na rusnej mestskej ulici, kde na teba kazdy vidi, to je nieco ine, ako kdesi medzi horami kradnut pod ruskom noci zeleznicne droty
Majkl: A co by som nepisal Cigan s velkym. Sak slovo Cigan je slovenskym prekladom slova Rom (ktore ako politically correct neuznavam). A aj Rom sa pise s velkym.
mimi: Však ja nehovorím, že by sa vrátili. Ale inak, míňame sa, pretože ja hovorím, že by žiadne trolejbusy formálne neprestali jazdiť, len by bola dlhodobá výluka a náhradná autobusová doprava. Takže by ani nezanikla žiadna licencia. A ak by drôty ukradli Cigáni, bolo by o dôvod viac trolejbusovú dopravu neobnoviť.
S499.1023
Po 1: V nasom meste je je taka tradicia, ze ked sa nieco nepouziva a je to trochu cenne, ihned to zuzitkuju opaleni obcania.
Po 2: Keby prestala sad pouzivat trolej. siet zanikla by jej tym aj licencia na nu a po jej pripadnom pokuse o obnoveni, by bola potrebna revizia trolej siete. Vsetko stoji nemale peniaze, aj udrziavanie nejazdych trolejbusov, teda ich zakonzervovanie.
Ja som toho nazoru, ze keby sa uz v nasom meste raz prestalo s trolejmi, uz by sa nazad nevratili.
Prečo by sa nemalo písať Cigán s veľkým rovnako ako Slovák, Čech, Žid:-P?
Čo takto kompletne rozkradnutá trať Trstená-Suchá Hora, ktorá by tam papierovo ešte mala ležať, len nebyť prevádzkovaná:-P?
Sorry, ale to čo je za nezmysly? A keď po tých drôtoch trolejbusy jazdia, tak nehrozí ohrozenie obyvateľstva? Okrem toho, trolejbusy by sa samozrejme oficiálne nezrušil, len by "dočasne" nepremávali a napätie v troleji nie je problém vypnúť.
myslel som si, že najväčších absurdností sme sa už v BB dočkali, ale zdá sa, že to "najlepšie" je ešte len pred nami... ?
Re #9248 Papyr: ten smajl na konci príspevku je značne cynický... (sranda, že píšeš slovo cigáň s veľkým C). Inak, ak si dobre spomínam, tak železničná krádež "storočia" v Čechách sa stala nedávno v Prahe, kde zlodeji ukradli celé koľajové pásy z prístavnej vlečky (pravda, tie neboli pod prúdom...) ?
Opalenych spoluobcanov 750 V v bystrickych drotoch nezadrzi. Oni vedia prestrihavat aj zeleznicne 3000 V droty. A ked dojdu k urazu - ich vec. Nikto im nekazal liezt do 5-metrovej vysky a sahat na droty.
K tym zeleznicnym drotom: kdesi okolo Zarnovice sa (asi spisskymi pribuznymi pouceny) Cigan pokusil prestrihnut trolej. Lenze na rozdiel od vychodneho Slovenska, tam bolo v drotoch nie 3000, ale 25000 V a mileho Cigana trafil blesk, az z toho stratil vedomie a spadol na trat. O par minut ho zabil prechadzajuci vlak
Nova cesta popri Hrone vo Zvolene (Hronska ulica) zacina pri kruhovom objazde na vjazde od BB, pokracuje popri Hrone a vyustuje na ulicu M.R.Stefanika (za mliekarnami) a pokracuje este dalej, kde sa napaja na ulicu S.Moyzesa.
LUK o moznom financovani trolej siete z fondov Eu sme sa uz bavili, na taky krok chyba chut a vola aj zo strany mesta. O moznych opustenych trolej drotoch, prevadzkovatel by podla stavebneho zakona musel stavbu odstranit, lebo tym ze je tam vysoke napatie hrozi ohrozenie obyvatelstva. Ja viem ze by vypli, ale nevies kde vsade sa opaleni obcania dokazu dostat.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.