samotná skutočnosť, že z veci neodpraceš sneh ešte nečiní vec "nanič" i keď iné výhrady k transparentom existovať môžu. Je to niečo podobné, ako keď nejaký trubiroh povie, že trolejbus je nanič kvôli tomu, že v ňom je zima a problém pritom väzí v tom, že sa v ňom nepustilo kúrenie, na čo samotné vozidlo vplyv nemá...
Tebou uvedená logika funguje asi len v prípadoch, ako keď sa dá povedať človeku, ktorý z vlastnej viny je hladný a nenaje sa, že je pako. Ale nemôžeš napr. nadávať batoľaťu, keď je hladné a kričí, ak mu nedáš jesť. Je to už dúfam jasné. ?
Takže doporučujem sa zamýšľať a hlavne veci hodnotiť tak, aby bol vždy odlíšený dôsledok od príčiny a súčasne bol správne identifikovaný pôvodca problému.
K označníkom a CP sa tu už dosť debatovalo a preto to nebudem ďalej rozoberať. Len jedna poznámka - jednoduchád logika väčšinou na všetko nestačí, hlavne ak sa jedná o odborné veci upravené všeobecne záväznými predpismi, kedy treba vychádzať z nich a nie z dojmov i keď názor na to, ako by to mohlo byť sa nikomu zobrať nemôže.
Oznacnik je ten stlp, ktory vyznacuje miesto zastavenia predku busu na zastavke. Oznacovac je vec, ktoru v Bystrici nemate, ale ktora byva vo vozidle na tyci a oznacuje sa nou jednorazovy listok. Ale oznacovnik neexistuje
Votrelec: samozrejme. Ako právnik ti poviem, že kukni zákon o cestnej doprave. O označovník sa stará ten dopravca, ktorý má najviac spojov - SAD ZV. Čiže si môžeš založiť dopravnú spoločnosť a buchnúť tiež vlastný CP. ok? ?
Kontrolna otazka:Ak su city busy majetkom mesta a aj mesto ich prevadzkuje,ma potom mesto pravo aby si tabulky s vyveskami nainstalovalo na oznacniky SAD ZV?
Predny transparent na city busoch je zjavne nanic,pretoze ked pada sneh,tak sa hromadi na prednom transparente a nerozoznat cislo linky,a bocny transparent je necitatelny pretoze okna su zarosene a este sa to prekryva aj zarosenymi dverami.
asi popadali stromy na trať. Ale vyzerá, že už je trať prejazdná, lebo už aj Ex 140 Detvan tým úsekom prešiel a je hlásený prechod cez Príbovce o 11:23 s meškaním 112 min a Zr 1840 Strečno prešiel o 11:17 cez Čremošné s meškaním 298 min.
Na zastávke Moskovská, rázc. v smere Radvaň bola ráno dosť naklonená breza nad cestu, ale keďže z busu nebolo dobre vidieť, tak len dúfam, že neležala na trolejovom vedení. Už vtedy tam boli chlapíci, ktorí pravdepodobne išli strom odpíliť alebo čo.
Píše sa, že v BB je furt necitlivo menený katlóg liniek a číslovanie nemá nijakú kontinuitu....
Tak podľa mňa kontinuitu mať ani nemôže, pretože zavedením T-busov sa spravil nový číslený rad /1-19/, a busom ostali čísla od 20 vyššie.
Ak sa má zachovať nejaká kontinuita, tak už len od súčasného stavu. 1-9 to isté ako teraz 20-26 tiež, pokiaľ nebudú dáke zmeny. V prípade dosť odlišných nový trás radšej zaviesť nové číslo /27,28/. Pre expresy zachovať 9x. Nočné linky navrhujem 5x /ako v ZA a TN/. Pre busy do Sásovej nechať 2x, pre Podlavice 3x, pre okolie 4x. A je to. Prípadne pre Mini busy dať 7x. Linka 80? ponechať, pokiaľ bude bus v jej trase. Prinajhoršom dať č.28 a ak by sa expresy nezachovali, tak 90 na 29. That's all folks.
vsak je to uplne jednoduche. predsa cestujuci, ktory vylucil z prepravy vodica. Napr. ja by som sa podujal na soferovanie autobusu. Co je natom tazke trosku vacsie auto ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.