Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Habibi #19639:
Luk je stara utarana baba
Reply on: Flying #19638:
To nie je otázka veku..takže nabudúce dva krát meraj a raz rež ....musíš sa zmieriť s tým , že na tejto stránke môžeš stretnúť niekoho čo ťa môže kopnúť okrem iného aj do členku...lebo zjavne som Ti vyrazila dych..čo ma potešilo..)) lietajúci inžinier..natriasajúci sa na anatomickom sedadle..chápem občas sa aj obraz rozmaže..
Reply on: Habibi #19637:
Mozno nie som taky stary ako Ty, ale sem tam videl.. Ale neprejazdnu zapchu kvoli autobusom na zastavke Tajovskeho, park som uz videl velmo, velmo casto..
Reply on: Flying #19634:
Počúvaj mudrlant Ty ma tu tými sprostosťami zasýpaš dosť dlho..už si niekedy videl autobus vzpriečený cez celú vozovku ?? po prípade kamion ?? hej to je to čo sa volá ťahač a náves...a neuveríš , ale viem aj čo je valník a príves..dokonca aj čo je RTO..aj ŠL..
Reply on: Flying #19635:
Okrem. Do prcic, mi to ide. ?
Reply on: Flying #19632:
Oker toho mam pocit ze ten Mercedesik mal tabulky iba vpredu.. Nestihol som poriadne zaregistrovat. Vsimli ste si ho niekto?
Reply on: Habibi #19631:
Zasypme Habibi... Dopravna situacia pri parku je omnoho zlozitejsia ako pri Hrone. Aj co sa tyka prejazdu sanitiek v zapche. Pri Hrone prejde po stredovej dvojitej plnej ciare, staci aby ostatne auta zatocili mierny pravy. Velakrat som to videl. V parku toto nepomoze. To by si musela vymysliet sanitku siroku 20cm.
Reply on: Flying #19632:
Prispievatelov. Oooops
Reply on: LUK #19608:
Dnes mikrovlnka na linke 10x zase urcite zadarmo. To je v poriadku??? A papierove transparenty 4. generacie... Vazeni DPMBB, ucime sa od SADZV? Hm? V tom voze nie je ZIADNY odbavovaci system a Tebe chyba ze na linke 41 nie je meststky... Byt na tvojom mieste tak sa uz volakde zahrabem a nevypisujem kritiku na SADZV, ked to sam neviem robit o nic lepsie.. APROPO: CAKAM KOMENTARE AJ OD OSTATNYCH PRISPIEVATEOV!!!
Chcela by som opýtať skôr ako vytneme nejaké tie stromy aj s koreňami na Tajovského ceste..koľko krát vznikla situácia, ktorá viezla smrteľne chorého, že sa práve "náhodou" stretli dva busy a vytvorili zápchu a pacient zomrel ??...tiež by ma potom zaujímalo čo ak by táto situácia vznikla pod Národným domom ??..oveľa viac pravdepodobné ..zasypeme Hron ??..a čo urobíme ak len tak havaruje sanitka a zahynie pacient..je vôbec v naších silách prepokladať všetky možnosti keď nebude môcť prejsť sanitka ???.toť nedávno sa naválalo snehu aj cesty boli široké a ujo sanitkár babku chorú na rakovinu vyšmaril na autobusovej zastávke vraj neprejde..a to nechcem spomenúť situáciu keď sa hurá dostaneme do nemocnice a tam nás ošetrovateľ bude ťahať na ošetrenie po ležiačky..a vôbec ktorý debil postavil tu nemocnicu na okraji mesta ??????
Reply on: maciatko #19629:
Ale len sa Ty diovka neboj posledná bosorka bola upálená v Dobrej Nive vraj..Tvoje schopnosti sú celkom v poriadku a prirodzené.. sa mi páčilo čo si napísala o tých súťažiach... nedávno mi jeden veľmi vzdelaný muž zaoberajúci sa eurofondami , keď som sa zaoberala konkurenciou napísal..musíš sa ešte veľa učiť..na Slovensku to nie je o konkurencií , ale o známostiach a podľa toho tu vyzerá aj tá naša doprava..mám chuť napísať, že ide do ľava...
Reply on: Habibi #19604:
Fíha, dozvedám sa, že tu tuším začínam disponovať nejakými naprirodzenými schopnosťami. Ešte ma vyhlásia za strigu a upália 😃.
Reply on: Votrelec #19583:
Smiech je vraj zdravý. 😃 Ale vážim si, že si ma poctila svojou reakciou. Bohužiaľ, alebo bohudík, o skákanie do vlasov záujem nemám.

Súhlasím, že väčšina ľudí situáciu v SAD-ke nepozná, takisto ako nepozná situáciu všade inde, kde priamo nepracujú, nemajú tam rodinu, priateľov alebo známych - a napriek tomu do zamestnancov príslušných inštitútcií vyskakujú. Podľa mňa to nie je tak o poznaní situácie v danej inštitúcií, obchode alebo kdekoľvek, ako skôr o ľudskej prirodzenosti samej s jej chybami. Veľa ľudí vôbec nevie slušne správať - nielen v autobuse. Vzdelávať ľudí je dobrý nápad, otázka znie, či to napraví skazu, ktorá sa zanedbala pri výchove. V každom prípade, akékoľvek vzdelávanie v nejakej rozumnej forme nemôže byť na škodu.

Čo sa tých miest na Slovensku týka, bohužiaľ v práci (robím v obchodnej oblasti v jednom veľmi rozšírenom odvetví) skôr prichádzam na to, že veľké obchody sa robia častejšie kvôli dobrým kontaktom ako kvôli kvalite. Nie vždy je to tak, ale väčšinou. Obrovské svetoznáme giganty propagujúce svoju úžasnú kvalitu mávajú v svojom systéme nehorázny bordel a máločo tam funguje v porovnaní s nejakými drobnými podnikateľmi, ktorí nie sú takí známi, majú málo kontaktov a pomaly ani netušia, čo je to ISO, Certifikát o XY a podobné dôležité dokumenty. Jednoducho si čo najpoctivejšie urobia svoju robotu a dávajú si sakramentsky bacha, aby mali všetky daňové doklady v poriadku, pretože im, keďže to nie sú gigantické spoločnosti s cvendžiacim menom, nikto penále neodpustí.
Reply on: Votrelec #19624:
Tak tento usek je fakt o "hubu",moc moznosti "kam" tam nie je! Kedysi mala bystricka nemocnica sanitku Range Rover,tak ta by snad vyliezla cez obrubnik a potom cez travu.. Ale to nie je riesenie,zacinam suhlasit s Tebou. Co sa tyka tych stromov,tak s tym budu musiet nieco urobit,pretoze uz by pripadala do uvahy iba asanacia objektov na druhej strane cesty,co je ale uz totalna absurdnost! Ten park bol zalozeny niekedy zaciatkom minuleho storocia,nepredpokladali vtedy,ze o sto rokov tam chceme mat komunikaciu zodpovedajucu dnesnej dobe. Zda sa,ze aj prepojka T-busovej dopravy by si vyzadovala takyto zasah,to plati aj pre usek od krizovatky pri Bystricke az po krizovatku J. Krala s Hurbanovou. (Teda,este by sa dala prekryt Bystricka,ale..) Takze,treba zatlacit na ochranarov,ze im namiesto tych 20-tich gastanov(lip,..) vysadi mesto 50 inych niekde inde. No, ale kulturno-historicke dedicstvo je uz tazsi "oriesok",to uz "zavana" podozrenim s barbarstva.. Kedysi sa s tym "nepinkali"(ale to tiez nebolo spravne!), preto uz niet Muhlsteinovej basty,synagogy,2/3 Hustaku,Novej a Hronskej ulice,celej starej Radvane,atd.. Ale to uz je "ina pesnicka"(OT). ?
Reply on: mirkobb #19616:
nechcem tam ďalej reagovať, lebo to je dispečerák a nie debatný krúžok, preto som to dal sem.

Re #19622 Bystrican.: áno, za čias BBDs bolo cestovné práve z tohto dovôdu postavené tak, že bolo jedno, z ktorej zastávky si išiel.

Re #19623 draxter: "Myslím, že pre dobrého dopravcu to nie je problém."
Pre dobrého nie. ?

Re #19625 wizard112: "lepšie je mať "krátke" linky s hustejším intervalom. To sa pozdáva aj mne, ale potom by som uprednostnil časovo predplatné lístky"
to musí íst ruka v ruke, to je bez debaty
Reply on: draxter #19590:
V smere od SOUS na Strieborné nám. by si tiež musel vyrúbať zopár stromov. V opačnom smere by si nemusel vyrúbať nič, ale odkúpiť zopár metrov štvorcových pozemkov, ktoré by ti ich vlastníci tak ľahko nepredali. Z tohto vyplýva, že vybudovanie zálivov je nereálne.

Re #19621 PIT: Z toho, čo si napísal mi vyplýva, že dlhé linky v takom množstve, ako tu máme dnes, sú pre rovnomerný interval nevýhodné. Teda lepšie je mať "krátke" linky s hustejším intervalom. To sa pozdáva aj mne, ale potom by som uprednostnil časovo predplatné lístky, lebo s dnešným odbavovacím systémom by sa cestovanie mnohým predražilo.

Re #19624 Votrelec: K tým stromom. Mesto chcelo už dávnejšie vybudovať kruhový objazd v parku, ale problém robili ochranári, ktorí neprešli ani na stretnutie s mestom. A to sa malo vyrúbať len zopár (asi 😎 stromov, kým ty by si ich vyrúbala desiatky. Mne by to nevadilo, ale jednoducho je to nereálne, práve kvôli tomu čo si napísala, že je to kultúrna historická pamiatka.
Reply on: VLK #19587:
Re #19588 mirkobb: Re #19589 wizard112:dnes som citala ze tie stromy su zapisane ako kulturna historicka pamiatka,a to ze polovica mesta by bola proti vyrubu stomov ma absolutne nezaujima,pretoze nemozno porovnat zivot stomu so zivotom cloveka.Ano,tie zastavky by sa mali zrusit,pretoze tam nie je miesto.Ked zmizne pas stromov tak sa svet nezruti,vysadia sa niekam inam.Sanitky:vsetci sa uhybaju,zastavka je plna ludi,na jednej strane stromy na druhej ludia,co teraz???
Reply on: PIT #19621:
no áno, tebou uvádzané skutočnosti nespochybňujem. Ale ak by sa napr. upravil CP L20, tam problém nevidím. A pri L21 a 22 pokiaľ viem, je dosť dlhá pauza na konečných pri prechode liniek. Inak by stačilo posunúť odchod zo Sásovej cca o 5-10 min a následne aj z Kremničky/Rakytoviec o 5-10min...

Myslím, že pre dobrého dopravcu to nie je problém.
Reply on: PIT #19618:
Dakuejm za vysvetlenie....ide len o to ze ked robila aj SADBB tuto linku bolo zlavnene cestovne 18Sk zo Sasovej a nezalezalo odkial sa islo...cize chyba bude na strane Zvolencanov
Reply on: draxter #19611:
Tam existuje veľa problémov. Veľmi zjednodušene - napr. si uvedom hlavne, že sa jedná o linky, ktoré majú rôznu dĺžku a hlavne čas obehu vozidiel na linke (to znamená dobu, za ktorú to isté vozidlo môže opäť na nasledujúcom spoji ísť z tej istej zastávky v rovnakom smere) a teda ťažko môžeš počítať, že pri stanovovaní obehov sa ti budú spoje jednotlivých liniek pravidelne stretávať v súbežnom úseku v rovnakom čase.
Toto je jeden z viacerých zásadných problémov, s ktorými neuvažuje nikto z autorov množstva predchádzajúcich návrhov na linkové vedenie a návrhov na intervaly liniek a pod. a radšej som ich ani nekomentoval, lebo je to zbytočné. Takéto návrhy sú v prevažnej miere z praktického hľadiska nerealizovateľné. A to je ešte viacero ďalších skutočností, ktoré je potrebné pri tvorbe CP brať do úvahy, ako napr. režim práce, prestávok a oddychu vodičov, obehy vozidiel, požiadavky na prepravu z hľadiska prepravných potrieb, prepravných špičiek a sediel atď.
Rovnako je veľmi jednoduché žiadať, aby nejaký súbor liniek išiel z nejakej spoločnej zastávky v nejakom intervale. Lenže si je potrebné uvedomiť, že tie vozidlá sa na linkách aj vracajú v opačnom smere, kedy pri spomínaných rôznych dĺžkach liniek čo do vzdialenosti, ako aj cestovného času, je potom potrebné ich dostať do rozumného súbežného intervelu aj v opačnom smere, čo je pri niektorých linkách absolútne nemožné. A čím je tých liniek viac a rozličnejších, tým ťažšie to ide. Druhá vec je, že nad tým sa treba zamyslieť ešte predtým, ako niektorý dopravca začne vymýšľať linky odvšadiaľ všade a potom z toho nie je možné vytvoriť nič rozumné a to je náš prípad.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.