Vôbec ešte funguje?
| Fleet numbers: |
| ||||||||||||||||||||
| Type: | Škoda 14 Tr 10/6 | ||||||||||||||||||||
| Builder: | Škoda, Ostrov | ||||||||||||||||||||
| Serial number: | 11646 | ||||||||||||||||||||
| Manufactured: | 1991 | ||||||||||||||||||||
| In service: | August 1991 | ||||||||||||||||||||
| Acquisition price: | 994 211 Kčs | ||||||||||||||||||||
| Depot: | Hroboňova | ||||||||||||||||||||
| Overhauls and changes: | Úprava na výcvikové vozidlo po prvej strednej prehliadke (1992)
GO + žltý náter, optický informačný systém BUSE (2007) Dosadenie zariadenia na rozmrazovanie trakčného vedenia (1/2008) Rekonštrukcia do pôvodného stavu (doplnenie veľkej kabíny, odstránenie stanovišťa inštruktora, náter v pôvodných farbách) pri príležitosti 130 rokov bratislavskej MHD (2025) | ||||||||||||||||||||
| Information system: | BUSE BS 100 (od 1999)
BUSE BS 210 (112 × 19 px), BUSE BS 210 (98 × 19 px) (od 2007) | ||||||||||||||||||||
| Additional information: | instruction vehicle, historic vehicle | ||||||||||||||||||||
| Other data: | Trolejbus bol preradený na výcvikové vozidlo vďaka náhode. Jeho posádka dostala nové vozidlo #6613 a keďže v rovnakom čase sa plánovalo vyčlenenie nového výcvikového trolejbusu a #6309 bola práve na strednej prehliadke, ako výcvikový bol zvolený práve tento trolejbus. Vozidlo bolo preradené medzi školské k 1.7.1992.
V zimnom období bol trolejbus od roku 2008 využívaný na postrekovanie trolejového vedenia proti námraze. Po roku 2017 prevzal úlohu výcvikového vozidla trolejbus #8145 (ex 6315). | ||||||||||||||||||||
| Last records of service: |
|
Ja predpokladám že tu spolu s 6278 vydrží akurát do najbližšej väčšej opravy a potom donevidenia, hlavne keď aj 8144 už je vedená ako historická. Udržiavať 3 kusy toho istého typu môžu akurát Pražáci.
Možno ste spravili pre historičáky oveľa viac ako ja. Nechám vás diskutovať medzi sebou.

proste, kindermafia ma svoj nazor, a ak nebodaj rozmyslas inak tak si uchylak. S takymito ludmi nema cenu sa vobec bavit.
upravovač fotiek
Nebude 211, nebude ani 7610. Možno sa podarí odložiť sólo 7734. SUčka, ktorá bručí. To radšej odložme TV8 než takto dobastlenú TV1. Súprava 7610+7734 by bola zaujímavá. Predný vozeň CSková skriňa, stav 1984, zadný vozdeň SUčková skriňa, stav 2025 (resp. keď sa vyradí). Ale nebude. Ekonomika nepustí a nie je dosť ľudí, ktorí by to ocenili. A hlavne vo vedení DPB by to nenašlo pochopenie. To by tam musel byť aspoň jeden blázon do električiek a elektrických výzbrojí, aby to presadil. Týmto nechcem kritizovať vedenie DPB, iba konštatujem čo vidím. Som rád, že sú tam aj ľudia naklonení histórii a snažia sa. Len medzi nimi nie je potrebný "blázon".