Vôbec ešte funguje?
| Fleet numbers: |
| ||||||||||||||||||||
| Type: | Škoda 14 Tr 10/6 | ||||||||||||||||||||
| Builder: | Škoda, Ostrov | ||||||||||||||||||||
| Serial number: | 11646 | ||||||||||||||||||||
| Manufactured: | 1991 | ||||||||||||||||||||
| In service: | August 1991 | ||||||||||||||||||||
| Acquisition price: | 994 211 Kčs | ||||||||||||||||||||
| Depot: | Hroboňova | ||||||||||||||||||||
| Overhauls and changes: | Úprava na výcvikové vozidlo po prvej strednej prehliadke (1992)
GO + žltý náter, optický informačný systém BUSE (2007) Dosadenie zariadenia na rozmrazovanie trakčného vedenia (1/2008) Rekonštrukcia do pôvodného stavu (doplnenie veľkej kabíny, odstránenie stanovišťa inštruktora, náter v pôvodných farbách) pri príležitosti 130 rokov bratislavskej MHD (2025) | ||||||||||||||||||||
| Information system: | BUSE BS 100 (od 1999)
BUSE BS 210 (112 × 19 px), BUSE BS 210 (98 × 19 px) (od 2007) | ||||||||||||||||||||
| Additional information: | instruction vehicle, historic vehicle | ||||||||||||||||||||
| Other data: | Trolejbus bol preradený na výcvikové vozidlo vďaka náhode. Jeho posádka dostala nové vozidlo #6613 a keďže v rovnakom čase sa plánovalo vyčlenenie nového výcvikového trolejbusu a #6309 bola práve na strednej prehliadke, ako výcvikový bol zvolený práve tento trolejbus. Vozidlo bolo preradené medzi školské k 1.7.1992.
V zimnom období bol trolejbus od roku 2008 využívaný na postrekovanie trolejového vedenia proti námraze. Po roku 2017 prevzal úlohu výcvikového vozidla trolejbus #8145 (ex 6315). | ||||||||||||||||||||
| Last records of service: |
|
Ja predpokladám že tu spolu s 6278 vydrží akurát do najbližšej väčšej opravy a potom donevidenia, hlavne keď aj 8144 už je vedená ako historická. Udržiavať 3 kusy toho istého typu môžu akurát Pražáci.
Možno ste spravili pre historičáky oveľa viac ako ja. Nechám vás diskutovať medzi sebou.

proste, kindermafia ma svoj nazor, a ak nebodaj rozmyslas inak tak si uchylak. S takymito ludmi nema cenu sa vobec bavit.
N/A
Respektujem sice kazdeho nazor v tejto diskusii ale tento komentar je za mna najviac mimo realitu. Uz len minimalne tym, ze aj napriek preukazatelne silnym dokazom, ze oprava 6617 je mimoriadne narocna nielen fyzicky ale aj co sa tyka financii, existuje niekto, kto priviera oci a slepo pokracuje dalej bez akejkolvek logiky.
Do toho je autor toho nazoru, ze zachovanie 6207 nema zmysel co obratom pretoci v dalsom komentari tak, ze to vlastne nie je pravda - tak ako to je teda ?
6266 je technologicky trolejbus plny spickovej vybavy a nemyslim si ze by bol vhodny pre historicke ucely, ked jeho uloha je na teraz pevne na urcite niekolko rokov dana.
Kde bolo pisane, ze sa maju zachovat 2 az 3 14 Tr, ked druhy tabor ma problem co i len zachovat 2 klbove trolejbusy ? To mi pride trosku zcestne.