Vie niekto, čo sa s týmto vozidlom deje v realite? Zahliadol som niekde diskusie o nejakej rekonštrukcii, alebo čo... Viem len to, že interne by mal byť prečíslovaný už na 6607.
| Fleet numbers: |
| ||||||||||||||||||
| Type: | Škoda 15 Tr 13/6M | ||||||||||||||||||
| Builder: | Škoda Ostrov s. r. o., Ostrov | ||||||||||||||||||
| Serial number: | 12499 | ||||||||||||||||||
| Manufactured: | 1999 | ||||||||||||||||||
| In service: | 1.5.1999 | ||||||||||||||||||
| Withdrawn: | 2024 | ||||||||||||||||||
| Acquisition price: | 9 666 720 Sk | ||||||||||||||||||
| Depot: | Hroboňova (do 12/2014)
Trnávka | ||||||||||||||||||
| Accidents: | Nehoda s autobusom Slovak Lines na križovatke Prievozská - Bajkalská (8.12.2015) - trolejbus zozadu narazil do autobusu Iveco Crossway, pri nehode sa trolejbusu pokrivil rám. Po nehode bol trolejbus odstavený vo vozovni Krasňany, na jar 2016 bol ešte opravený a následne slúžil na výcvik vodičov. | ||||||||||||||||||
| Overhauls and changes: | Veľká prehliadka v DPB (2008)
GO v Zlineri (5-7/2013) Úprava na výcvikové vozidlo (2016) | ||||||||||||||||||
| Information system: | BUSE BS 100
BUSE BS 200 (od 2008?) BUSE BS 120, BUSE BS 120 BUSE BS 110 (140 × 19 px), BS 110 (112 × 19 px), BS 110 (112 × 19 px), BS 110 (28 × 19 px) | ||||||||||||||||||
| Additional information: | instruction vehicle | ||||||||||||||||||
| Last records of service: |
|
upravovač fotiek
Oveľa viac ma serie, že na takúto vec sa peniaze nájdu, kým počúvam, ako sa nedajú spraviť na Oerkikon izolátory a kardan (spolu možno na 3000€), aby som si mohol spraviť výlet do CH a vrátiť im zapožičaný kardan a dať pár izolátorov, aby som s nimi ďalej riešil chýbajúci volant. Lebo že sme si zobrali od nich kardan nie je nikde písomne uvedené, ukecal som ich aby nám ho požičali ako vzor na výrobu kópie (ktorú potrebujeme!!!). A už takmer dva roky leží v sklade na Trnávke a nič sa nedeje. A teraz si pripadám ako idiot a je mi blbé ich kontaktovať a otravovať kvôli volantu, kým im nevrátim kardan, ktorý požičali na dobré slovo.
Fakt by som sa mal nasrať, ten kardan z DPB zobrať, na vlastné náklady dat vyrobiť jeho kópiu a originál vrátiť do Luzernu. Potrebujem iba niekoho, kto mi ten kardan vyvezie. Kópiu potom predám DPB za výrobné náklady, keď sa konečne začne Oerlikon robiť. A k tomu na serú nímandi v diskusnom fóre, ktorí na mňa kydajú (zatiaľ nie v tomto vlákne).