Fleet numbers:
  1. 6624
  2. 8146    from 2016
Type: Škoda 15 Tr 13/6M
Builder: Škoda Ostrov s. r. o., Ostrov
Serial number: 12499
Manufactured: 1999
In service: 1.5.1999
Withdrawn: 2024
Acquisition price: 9 666 720 Sk
Depot: Hroboňova (do 12/2014)
Trnávka
Accidents: Nehoda s autobusom Slovak Lines na križovatke Prievozská - Bajkalská (8.12.2015) - trolejbus zozadu narazil do autobusu Iveco Crossway, pri nehode sa trolejbusu pokrivil rám. Po nehode bol trolejbus odstavený vo vozovni Krasňany, na jar 2016 bol ešte opravený a následne slúžil na výcvik vodičov.
Overhauls and changes: Veľká prehliadka v DPB (2008)

GO v Zlineri (5-7/2013)

Úprava na výcvikové vozidlo (2016)
Information system: BUSE BS 100
BUSE BS 200 (od 2008?)
BUSE BS 120, BUSE BS 120
BUSE BS 110 (140 × 19 px), BS 110 (112 × 19 px), BS 110 (112 × 19 px), BS 110 (28 × 19 px)
Additional information: instruction vehicle
Last records of service:
20 Sep 2022 Autoškola
19 Sep 2022 Autoškola
27 May 2019 Autoškola/1
13 May 2019 Autoškola/2
17 Jan 2019 Autoškola
201/3
3 Dec 2018 Autoškola/1
26 Apr 2017 Autoškola/11
25 Apr 2017 Autoškola/11
12 Apr 2017 Autoškola/12
All records of service

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Vie niekto, čo sa s týmto vozidlom deje v realite? Zahliadol som niekde diskusie o nejakej rekonštrukcii, alebo čo... Viem len to, že interne by mal byť prečíslovaný už na 6607.
Reply on: _eRTeOcka_ #1:
Preraba sa na 15 tr 07. O tomto nezmysle tu už padli zmienky a som svedkom, ktorý toto bastlenie videl na vlastné oci. O tom aké číslo dostane sa tu už tiež pisalo, no neviem o tom, ze by dostala už priamo papiere originalnej 6607. K tomu dúfajme, že nedôjde...
A preco nemozu mechat povodne cislo? Ci to je nejaky problem?
Reply on: Brancibetar #3:
Pretoze pôvodné cislo odpoveda výhradne typu 15 trm (13/6M). Nič s 6607, resp. typom 15 Tr (07/6) to nema spolocné.
Reply on: ampz #4:
Aaha, dakujem
Reply on: ampz #2:
Čo prosím!?
To ako chcú urobiť?
To je aký nezmysel preboha!
Ako urobia z 13/6M na 13/6?!
Reply on: mmmmm #6:
To je ten posledný problém. Češi zmodernizovali iks TrM z Tr, okrem čiel by väčšina vozidla mala byť rovnaká.

upravovač fotiek

Reply on: mmmmm #6:
Ako urobia z trolejbusu 15 Tr 13/6M trolejbus 15 Tr 07/6? Úplne normálne. Tých rozdielov je tam minimálne. A je mi úplne jedno na aké papiere pôjde.

Oveľa viac ma serie, že na takúto vec sa peniaze nájdu, kým počúvam, ako sa nedajú spraviť na Oerkikon izolátory a kardan (spolu možno na 3000€), aby som si mohol spraviť výlet do CH a vrátiť im zapožičaný kardan a dať pár izolátorov, aby som s nimi ďalej riešil chýbajúci volant. Lebo že sme si zobrali od nich kardan nie je nikde písomne uvedené, ukecal som ich aby nám ho požičali ako vzor na výrobu kópie (ktorú potrebujeme!!!). A už takmer dva roky leží v sklade na Trnávke a nič sa nedeje. A teraz si pripadám ako idiot a je mi blbé ich kontaktovať a otravovať kvôli volantu, kým im nevrátim kardan, ktorý požičali na dobré slovo.

Fakt by som sa mal nasrať, ten kardan z DPB zobrať, na vlastné náklady dat vyrobiť jeho kópiu a originál vrátiť do Luzernu. Potrebujem iba niekoho, kto mi ten kardan vyvezie. Kópiu potom predám DPB za výrobné náklady, keď sa konečne začne Oerlikon robiť. A k tomu na serú nímandi v diskusnom fóre, ktorí na mňa kydajú (zatiaľ nie v tomto vlákne).