VehiclesTrams (Trolleys) › ČKD Tatra T6A5

T6A5/I
T6A5/I
Coupled T6A5/I
Coupled T6A5/I
Coupled T6A5/I
Coupled T6A5/I
Coupled T6A5/I
Coupled T6A5/I
Coupled T6A5/III
Coupled T6A5/III
Coupled T6A5/III in red livery
Coupled T6A5/III in red livery
Coupled T6A5/III in red livery
Coupled T6A5/III in red livery
Coupled 3 x T6A5/III
Coupled 3 x T6A5/III

Fleet List

Batch Type Fleet numbers Manufactured Into Service Withdrawn Quantity
1. T6A5/I 7901 – 7934 1991 – 1992 1992 34
2. T6A5/II 7935 – 7946 1993 1993 12
3. T6A5/III 7947 – 7956 1996 – 1997 1997 10
4. T6A5/III 7957 – 7958 1996 2006 2
Total 1991 – 1997   58

Technical Data

Length 14700 mm
Length over couplers 15640 mm
Width 2500 mm
Height 3140 mm (výška skrine)
3600 mm (výška so stiahnutým zberačom)
Working height 6000 mm
Height of floor 920 mm
Doors 3
Number of seats 28 + 1 (#7901 - 7904)
29 + 1
Number of standing places 136 (8 os./m2)
Design load 165 + 1
Weight of unloaded vehicle 18700 kg (#7901 - 7946)
19500 kg (#7947 - 7958)
Gross vehicle weight 30300 kg (#7901 - 7946)
Motor control ČKD TV3, pulzná regulácia s tyristormi
Engine TE 023 A01, jednosmerný, sériový, štvorpólový, s vlastným vzduchovým chladením, 300 V DC, 175 A
Continuous power output 45 kW
Number of motors 4
Total power output 180 kW
Maximum speed 65 km/h

Photos

Vehicle catalogue

7901 7902 7903 7904 7905 7906 7907 7908 7909 7910 7911 7912 7913 7914 7915 7916 7917 7918 7919 7920 7921 7922 7923 7924 7925 7926 7927 7928 7929 7930 7931 7932 7933 7934

7935 7936 7937 7938 7939 7940 7941 7942 7943 7944 7945 7946

7947 7948 7949 7950 7951 7952 7953 7954 7955 7956

7957 7958

Legend and statistics

7901vehicle in service: 58 (100 %)
7903today in service: 44 (75.9 %)
7911vehicle ot of service (more than 2 weeks): 10 (17.2 %)
7931vehicle ot of service (more than 6 months): 4 (6.9 %)
Vehicle can be assigned to multiple categories, only the most important category is colored.
Share of operational vehicles in service per day in the last month: 53 %, Monday to Friday 71.2 %

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
7951 a 7931 sú na VP? A 7917 keďže má v katalógu uvedené odstavenie z premávky ale v komentároch je že čaká na VP tak kde je pravda???
Reply on: Ma178rek #192:
Sak dobre len som sa pytal lebo mi to napadlo. Kazdopadne dik za vysvetlenie.
Reply on: Brancibetar #188:
Pod pojmom moc nevyužívame si čo predstavuješ??? Lebo každý deň ranná špička je podstatná a bez tých vozov by sme sa ťažko zaobišli...
Reply on: Brancibetar #188:
Pretože v skutočnosti novšie nie sú a kúpiť ich nikto nechce.
Reply on: Brancibetar #188:
Ako presne by T6 nahradili T3, ked obidve typy tu jazdia viac nez 30 rokov? A tie sluzby, na ktorych teraz jazdia by si ako zabezpecil, ak by si ich predal?
Reply on: Brancibetar #188:
T6 nemajú GO, ani modernizovanú výzbroj. T3P sú po rekonštrukcii, 5 z nich sú dokonca (relatívne) nové vozy, výrazne mladšie ako T6. A majú podstatne modernejšiu elektrickú výzbroj. A kto by už kúpil T6? Niečo sa podarilo pražákom odpredať do Sofie, ale to už je pár rokov. T6 by sa t.č. dali maximálne darovať na Ukrajinu.
Preco nenahradili T3 na ked su novsie? A ked ich moc nevyuzivame tak ich nemozeme aspon predat?
7951 a 7957 ostávajú v JD?
Reply on: Ma178rek #185:
Už áno, do konca leta by to mali mať všetky.
Reply on: matis #172:
Aj 7930 to má...
Reply on: matis #174:
A ďalšie nebudú ano?? Lebo podľa mňa dvere číslo 3 keďže sú z uhla menšieho tiež nie sú ok... A rozdiel medzi nimi je cca meter...
Reply on: matis #182:
Pri nefunkčných vidno nie je. Je to len o odhade. Zákony optiky nepustia.
Reply on: Viko #180:
Pri funkčných kamerách na nich vidno je. A myslím si, že aj pri nefunkčných. Je to len o vodičovi.
Reply on: Zberač mínusiek #175:
Môžu, ale prišlel zatiaľ taký počet líšt aby sa to spravilo takto. Buďme radi za to. 🙂 Kedže máš meno zberač mínusiek, tak asi stále vo všetkom hľadáš negativitu však? 🙂
Reply on: matis #174:
Čakal by som, že prioritou budú posledné dvere vozňov, na ktoré z vonkajšieho zrkadla jednoducho nevidno.
Reply on: upravovač fotiek #173:
Taký istý príplatok bol aj za dupliak bez lemravosti ale Cíferania sa báli nepriehľadných vozidiel 😁 (pritom paradoxne kedysi dupliaky začínali v Ziafferi).

upravovač fotiek

Reply on: SixSixTrooper #176:
😂

upravovač fotiek

Reply on: matis #174:
príspevok bol odstránený
Reply on: Zberač mínusiek #175:
Podľa mňa mali najprv len na jedno krídlo dverí do všetkých, potom druhé krídlo, potom druhé dver atď. Prečo odstavovať jeden voz raz keď sa môže odstaviť 12 krát?

Zberač mínusiek

Reply on: matis #174:
Tu sa fakt nemôžu veci (nielen) v dielňach robiť normálne...