Nová nehodovka zlepšila pracovné podmienky dispečerov pri riešení mimoriadnych udalostí.
Dispečing Dopravného podniku Bratislava má po mnohých rokoch opäť špeciálne vozidlo na riešenie dopravných nehôd a mimoriadnych udalostí v MHD. Ide o vozidlo Toyota Proace Verso C24 2.0L Diesel, ktoré bolo upravené podľa požiadaviek dopravného podniku (polepy, zvukovo-svetelný výstražný systém, vnútorné vybavenie). Vozidlo dopravca zakúpil od firmy Todos za cenu 49 524 € bez DPH. Nová nehodovka doplnila vozidlový park dispečerských vozidiel Toyota Yaris Cross, ktoré slúžia od jari 2023.
V minulosti DPB pri riešení dopravných nehôd používal dodávku Renault Master, ktorá slúžila do roku 2010, následne bola nahradená menším automobilom Peugeot Partner používaným približne do roku 2014. Okrem nich sa v tom období používali aj nehodovky Škoda Fabia, Škoda Roomster či Peugeot 206. Neskôr pri nehodách asistovali bežné dispečerské vozidlá.
upravovač fotiek
DC z panelov nejde do špirály. Jeden z dôvodov je termostat.
Dať to, čo sme si spravili, skontrolovať revíznemu technikovi by bolo určite vhodné. Takisto aj auto dávam skontrolovať na STK. Už len preto, lebo ja nemám potrebné diagnostické zariadania a akokoľvek to môžem spraviť poctivo, bez brzdovej stolice nemám potvrdené, že to naozaj brzdí správne. To je trošku rozdiel oproti revízii elektrického zapojenia. Neporedpokladám, že feši vytiahne megmet a bude merať izolačný stav, to nie je revízia trolejbusu. A najviac sa obávam, že bude chcieť kompletnú prehľadnú schému, ktorú sa mi nechce robiť.
Ináč gratulujem k FV. Po výkonovej stránke to máš lepšie nadimenzované. Problém je, že v našich zemepisných šírkach sú obrovské výkyvy medzi zimou a letom. V lete bude prebytok, ktorý nevieš zužitkovať a v zime, keď je spotreba väčšia, máš nedostatok. Kiež by vyrobili nejaké akumulátory, ktoré by dokázali uchovávať energiu aspoň pol roka. S potrebnou kapacitou a akceptovateľnou cenou a objemom...