Musím potvrdiť Esickove slová, že cez wap sa fakt nedá vôbec dostať na diskusné fórum. Tu, na dispečerskom, je to bez problémov. Skúšal som to aj s inými modelmi telefónov, takže problém bude niekde na stránke.
Nodes: Príčinu vykoľajenia zistím, ale poviem Ti to už asi len osobne, lebo aj tak som toho napísal viac, ako som mal a bol by som nerád, keby som mal kvôli tomu nejaké problémy. V podstate sa nič nestalo a pokrivené plenty sa dajú bez problémov vymeniť. Pre budúcnosť by som nové a opravené električky presúval výlučne na riadne pojazdných a teda bezpečných podvozkoch.
Nodes: Príčinu vykoľajenia zistím, ale poviem Ti to už asi len osobne, lebo aj tak som toho napísal viac, ako som mal a bol by som nerád, keby som mal kvôli tomu nejaké problémy. V podstate sa nič nestalo a pokrivené plenty sa dajú bez problémov vymeniť. Pre budúcnosť by som nové a opravené električky presúval výlučne na riadne pojazdných a teda bezpečných podvozkoch.
Shorty si práve menil poruchovú 369+368 z L6, takže kým čakal na vystriedanie zálohy, natočil s digiťákom krátku videosekvenciu po nakoľajení a odchode do haly (cca 15:45). 517 a 521 budú skompletizované a spojazdnené do dvoch týždňov.
Len žartujem
Môj osobný odhad je, že vozidlo sa bude odťahovať po častiach (3x) medzi 8" až 12".
Sarko