Takže pokračujem ohľadne transportu dodaného KT8D5RN ev.č. 521. Článok 521-A bol z areálu USS položený na jalové podvozky a traktorom vytiahnutý ku rýchlodráhe cca o 10:00 (aj keď je už po polnoci, predstavujte si, že je ešte "dnes"). Privítanie sa konalo vo forme zvečnenia Shortyho digifoťákom. Na jalových podvozkoch bol mierne nahnutý nabok, takže pôsobil tak trochu ako starček. Okolo prešia dielňa na KT8 ev.č. 525 a pri posunovaní na rýchlodráhu sa dielenskí tesne pred výhybkou presvedčili, že nevyletia na úseku, kde sa im to 17.11.2003 podarilo s KT8D5RN ev.č. 517. Tu bol dokonca vymenený kus koľaje a upravený rozchod trate, pretože tu došlo k vykoľajeniu z dôvodu doslova širokého rozchodu (podvozok sa zrútil dovnútra koľajového zvršku). 525 si zapriahla 521-A a cca 50 km/h (!) rýchlosťou sme sa prehnali po rýchodráhe. Keď som zo zadnej kabíny 525-ky videl, ako to narába s jalovým podvozkom na 521, zbledol som... Príchod do vozovne cca o 10:45. Ako druhý bol prevezený prostredný N-článok a po obede nakoniec 521-B, ktorý sa krátko po 15:00 vykoľajil v areáli vozovne (súprava 604+521-B). Výsledkom sú pokrivené plechy na T6 i na KT8RN a silne nahnutý celý článok 521-ky.
Shorty si práve menil poruchovú 369+368 z L6, takže kým čakal na vystriedanie zálohy, natočil s digiťákom krátku videosekvenciu po nakoľajení a odchode do haly (cca 15:45). 517 a 521 budú skompletizované a spojazdnené do dvoch týždňov.

Vladimír