Reply on: Sarko #368:
K tomu rezaniu zeleznicnej vyhybky. U nas sa smu rezat len vyhybky so samovratnym prestavnikom. Ten pracuje tak, ze vyhybka je prestavena v zakladnom stave v urcenej polohe. Po urcitom case po prejazde vozidiel po hrote, tento prestavnik, ak vozidla vyhybku rezali, vrati jazyky do tej urcenej polohy tak, ze je po nej mozne prechadzat spolahlivo aj proti hrotu.
Sarko
Takže DPMK si teda urobil vlastnú úpravu výhybky, pretože tá je pôvodne nerezateľná a po prerezaní sa táto nevracia do pôvodnej polohy. Z tohto dôvodu nebude možný bezpečný prejazd proti hrotu. Tento smer sa však za normálnych okolností nepoužíva a za "nenormálnych" okolností tam bude musieť byť "výhybkár", ktorý bude dohliadať na bezpečnosť. Ako som si všimol, všetky 3 nové výhybky nie sú zamykateľné.
Mám jednu otázku, aký je rozdiel medzi výmenovým a odtlačným zámkom?