Reply on: Nodes #33:
Tymto autobusom chyba takzvane dverove kriterium /cidla/, ktore je zakladnym cinitelom pri hlaseni zastavok. Cidlo udava kedy sa vozidlo pohlo zo zastavky. To da signal pre BUSE a to zahlasi vizualne zastavku.Ak je vozidlo vybavene zvukovou zbernicou tak zahlasi aj po zvukovej stranke zastavku.
Sarko
Co sa tyka tych Solarisov, na prvy pohlad sa tieto dve serie lisia jedinym nepatrnym detailom a tym je nater na zadnej casti cela, ktory je v hornej casti prvej serie (v urovni displeja BUSE) biely, ostatne ho maju zeleny. Kedze Solaris sa osamostatnil od spol. Neoplan, naozaj si myslim, ze je dolezite odlisovat vyrobcov, i ked tovaren je ta ista.
Dolezitejsie rozdiely su v motorickej stranke, tu sa vsak delia 2 skupiny na serie:
3501 - 3510: motor MAN, norma Euro II, ciastocne oddelena kabina vodica
3511 - 3520: motor DAF, norma Euro III, samostatna kabina vodica so vstupom pravym kridlom 1. dveri