Nechcel by si už konečne prestať s tými smajlíkmi? K čomu je to dobré? Kto má vo wape pozerať na chaotické zhluky písmen? A informačná hodnota Tvojich správ je podobná.
Keď máš tu fotografiu ŠM 11, sem s ňou.(a môžeš pridať aj fotografie 4051, 4056, 4090(Madit), 4094(ŠARIŠ), 6304, fotky z dodania Ikarusov 415, rekordy,... samozrejme keď máš).
Budeme všetci veľmi radi, ak ich dáš. ? ? ? ? ☺ ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
Bol zadržaný v Slovenskom Novom meste...po istej dobe bol ponúknuty na odredaj, čo využil DPMK...ved aj interiér má iny...
Istý čas stáli spolu na VŠA. Pôvodná 4126 vyvrátená na boku a vyrabovaná a vedľa nej tiež Ikarus s číslom 4126..zaradený bol niekedy v januári 2001 a rok vyroby odhadujem na 1996.
Jediné čo by na ňom mohli meniť boli dvere..v tom čase sa už Ikarusy so skladacími dverami nedodávali a tak aby to nebolo nápadné...ale to je len môj názor ?
Neviem ako ostatní,ale ja mám v poslednom čase pri čítaní príspevkov od Dispečera,pitta32,Logosa a ďalších neodbytný pocit,že buď nie som v poriadku ja alebo oni.Vety nedávajúce zmysel,tony zbytočných smajlov...
Veru, ten voz je v Košiciach asi nejaké 4 roky (?) Získaný bol z colného skladu - nejakým spôsobom neprešiel cez hranice, nikto si ho neprišiel vyzdvihnúť a colníci ho ponúkli na odpredaj DPMK. Oficiálne je to samozrejme generálka starého.
rl
4126:
výrobný štítok je jasne čitateľný:
IKARUS - BUDAPEST
typ: 280.10
ROK VÝROBY: 1987 ???
výr.čís.podvozku: 280.10.2145.87
výr.čís.motora: 02656HN01.987.312
objem motora: 10 690 ccm
užitočná hmotnosť: 9 320 kg
vlastná hmotnosť: 12 750 kg
predná náprava - zaťaženie: 6 890 kg
stredná náprava - zaťaženie: 6 370 kg
zadná náprava - zaťaženie: 9 810 kg
spolu: 22 070 kg
...pôvodne tie hmotnosti boli napísané v kN (kilo Newtnoch ako tlak na nápravu, ale ja som si to zmenil)