Keďže podvozky zostali v DPMK a opravovali sa vo vlastnej réžii, ja naopak predpokladám, že ide o vyosenie kolesa a zrejme nie jedného... S #517 natriasa tak, ako natriasalo aj predtým a to isté mi potvrdil aj pôvodný "majiteľ" vozidla ešte spred reko vozidla.
Zda sa, ze ludia, co sa viezli NP KT, maju dovod na oslavy, pretoze zazili nieco mimoriadne-nevsedne a vzacne.Vcera som mal prilezitost a zviezol sa 517. No bol som sklamany. Sedel som v B casti pri klbe a cela cast sa triasla-nadhadzovala (predpokladam plosky na okolesniku-tesne po rekonstrukcii som neuvazoval s vyosenim kolesa).Potom som sa presunul k zadnej kabine, nech si ju obzriem.Ako som stupil na urcite miesto za kabinou, pravdepodobne vibracie zapricinili, ze zo spodu zacalo nieco klepat. Maximalne sklamanie.
Dopravak: 1018 nemal poobede poruchu ale taku nehodu. Zrazil ho jeden na mol opity muz. Ked trolej prichadzal na zastavku pri poliklinike vychod, ten muz chcel nastupit ale sa potkol a hlavou vletel do bocnej steny iduceho treljbusu. Takmer skoncil pod kolesami. Ale aj tak utrpel nejake poranenia a musela ho odviezt sanitka.
Nodes: Bug je anglický výraz používaný v počítačovej terminologii a znamená to programová chyba. No a naše NP KT8 tých "bugov" vykazujú viac ako dosť...
Na Alejovej sa dnes v mieste bezpečnostnej zastávky z 521 vylial olej z prevodovky. Musel vytiecť komplet obsah, keď sa zadrela tak, že sa neotáčalo koleso. O 10:13 ju nahradila dispozičná záloha z Lokomotívy, #512, na ktorej pracoval Shorty. Porucha je dosť vážna,takže podľa Shortyho by 521 mohla opäť vyjsť na L9 teoreticky pozajtra.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Nodes