Reply on: Nodes #1319:
Veď sme to tu nedávno do podrobného podrobna preberali. Sóla vytlačili Solarisy z L12 na L18 preto, lebo PCD nemá k dispozícii dostatočný počet kĺbových vozidiel a ODS je toho názoru, že na linke má byť stále vypravenie. To znamená žiadne také, že na linke akože chodia klbáky ale na každom treťom spoji príde malá Karosa. Preto sa celkovo znížila výprava klbákov, aby mohla byť na každej linke stála výprava. Malo to byť už skôr, ale PCD tvrdila, že má dostatočný počet klbákov. Prax však ukázala, že sóla sa stále ukazovali tam, kde nemali, tak sa rozhodlo o tpovej zámene vozidiel na L12 a 18.
), v strede prevádzková elektrodynamická brzda a vľavo vzduchová. Tá sa používa napr. aj na dobrzďovanie pri súčasnom našlapovaní jazdného pedálu počas prejazdu konktaktom elektricky ovládanej výhybky. Vodič ju musí prejsť nižšou rýchlosťou, preto to dobrzďovanie. Elektrodynamická brzda by odber prúdu jazdným pedálom vypol.
tbus
Re #1312 Dopravak: 6294 ma tie potahy uz dost dlho[asi 2-3 roky]
Re #1314 Peter: Nechodia nahodou trolejbusy trosku castejsie ako linky 27, 34 a 56 dokopy? A 53 nieje najstratovejsia. A co tak 33 alebo 60. A 31 tiez klbova linka pokial viem. Teda by mala byt. Inak, vobec by mi nevadilo , kebu chodila 53 len 3krat za hodinu[lahsie sa zapametaju casy] ?