Tento príspevok som chcel dať do Diskusie do sekcie Transport, ale asi ani tam sa to nehodí a tu sa asi skôr k tomu niekto vyjadrí.
Neviem odkedy (pravdepodobne už viacero mesiacov) stevard/ka vo vlaku Regiojet vo vozni Astra prinesie 0,33 l fľašku Rajec, ale objednať si ďalšie občerstvenie je možné iba cez internet. Regiojet na to upozorňuje pri kúpe lístka cez internet.
Žiaľ objednávka občerstvenia nie je možná ani cez tie obrazovky v sedadlách a ani cez prehliadač webstránok v smartfóne cestujúceho. Dá sa to iba cez mobilnú aplikáciu Regiojetu a platiť za objednávku je možné len buď z dostupného kreditu (ak má cestujúci Kreditový lístok) alebo platobnou kartou cez internet.
Nie je to náhodou diskriminačné? Napr. niektorí starší ľudia nemusia byť schopní (či už znalosťami alebo technicky) vykonať takú objednávku. A napr. ja mám Samsung s Androidom 4.4 a asi pred 2 rokmi mi Regiojet na diaľku znefunkčnil aplikáciu, takže som si ju musel odinštalovať. A nainštalovať sa už nedá (nepodporujú už totiž staršie Androidy).
Čo vymyslia nabudúce? To aj cestovné lístky už bude nabudúce možné kupovať iba cez mobilnú aplikáciu? Teraz sa to dá aj cez ich webstránku z PC / notebooku / tabletu a aj cez mobilnú verziu webstránky zo smartfónu.
Neriešim, poznatok ako sa má kontrolovať vstup do reštík, no ja od r. 2010 som nebol chorý a preto aj dnes v práci jeden načo rúško keď vraj to je medializované a prehnané, podľa neho média klamú, to bol človek, ktorý je smerák asi , ja smrkám keď miešam teplé a studené napr. po sprche alergik niesom iba na papalášske keci
Aj ja kašlem a smrkám, hoci som Covid prekonal presne pred rokom, som očkovaný dvoma dávkami Comirnaty, pravidelne testovaný na protilátky a mám 24 hodín starý negatívny PCR test. Nemám dokonca ani žiadnu virózu ani akútne bakteriálne ochorenie dýchacieho traktu. Hovorí sa tomu sezónna alergia alebo ľudovo senná nádcha. Napodiv aj teraz ešte všeličo kvitne.
Ak vás pozitívne testujú na vírus v USA a o tri týždne vás zabije padajúce piano, tak ste "obeť covidu". Treba veriť štatistikám. https://youtu.be/goZQ6iOIFYo
Holt, xenofóbia večne živá. Kebyže chcem ísť teraz na Slovensko, skončím v karanténe hoci môj región má incidenciu na úrovni 80% košického kraja. Experti poradili
To je dosť hlúpe rozdeľovať ľudí na tých prišlých zo zahraničia a tých, čo sa zdržovali na Slovensku.
Rozdeľovať to malo zmysel pred rokom a pol, keď v zahraničí bola infekčná choroba, ktorú zme tu (možno) ešte nemali.
Už aj presstitúti nejak stíchli v téme tzv. variantov, keďže čo malo evolučnú výhodu sem v krátkom čase prišlo bez ohľadu na ich fašistické drísty.
Kto má podozrenie na nejakú infekčnú chorobu by možno mal mať možnosť objednať si vyšetrenie v pešej dostupnosti svojho bydliska, ale to by bolo bárs zložité.
Na Galvaniho 17/C Medirex má dosť ľudí na PCR a je to pre peších a drive, no premáva okolo 69 okruzná jazda. Idú tam i z východu na PCR keďže pozorujem tie ŠPZ, objednajú sa aj v zahraničí a keď prídu sú pozitívny a dovtedy mohli vírusikov dať ďalším,preukáže sa na hranici na termín a je to ok celé zle a keď idú na test protilátok dajú výsledok do 2dni
Kolega a kolegyňa v práci boli minulý týždeň chorí. Chorá očkovaná kolegyňa išla normálne k doktorke, tá jej dala antibiotiká, vypísala PN a pre istotu išla na test, ktorý bol negatívny. Neočkovaný kolega nešiel k lekárke ani na test, pretože sa bál, že ak by mal koronu, tak by musel ísť do karantény. Chodil do práce a na všetkých tam prskal. Takže s tou podmnožinou testovaných to môže byť kľudne úplne ináč. Aj v okrese Poltár, kde je minimum očkovaných, chodí na test priemerne iba 1 človek za deň.
Peon
Neviem odkedy (pravdepodobne už viacero mesiacov) stevard/ka vo vlaku Regiojet vo vozni Astra prinesie 0,33 l fľašku Rajec, ale objednať si ďalšie občerstvenie je možné iba cez internet. Regiojet na to upozorňuje pri kúpe lístka cez internet.
Žiaľ objednávka občerstvenia nie je možná ani cez tie obrazovky v sedadlách a ani cez prehliadač webstránok v smartfóne cestujúceho. Dá sa to iba cez mobilnú aplikáciu Regiojetu a platiť za objednávku je možné len buď z dostupného kreditu (ak má cestujúci Kreditový lístok) alebo platobnou kartou cez internet.
Nie je to náhodou diskriminačné? Napr. niektorí starší ľudia nemusia byť schopní (či už znalosťami alebo technicky) vykonať takú objednávku. A napr. ja mám Samsung s Androidom 4.4 a asi pred 2 rokmi mi Regiojet na diaľku znefunkčnil aplikáciu, takže som si ju musel odinštalovať. A nainštalovať sa už nedá (nepodporujú už totiž staršie Androidy).
Čo vymyslia nabudúce? To aj cestovné lístky už bude nabudúce možné kupovať iba cez mobilnú aplikáciu? Teraz sa to dá aj cez ich webstránku z PC / notebooku / tabletu a aj cez mobilnú verziu webstránky zo smartfónu.