Discussion Forum › Off-Topic Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #576:
Bolo by super, keby čo najviac z nich mal možnosť zakryť. Pod holým nebom je toho škoda.
Reply on: Oliver91 #574:
Ing. Milan Jiroš aka Slušňák, asi najväčši zberateľ Ikarusov v ČR (o.i. 412, 405 a podobné exotičnosti. K tomu pár Karos, trolejbus ZiU, ktorý mu v Budapešti "pribalili" k tej 405 a ďalšie veci. A okrem toho aj absolútne excelentný vodič. Toto je jeho vlastná odstavná (podľa Hrubosila asi odstavová) plocha, okrem toho má kopu autobusov v ex-tankových garážach v Strašiciach.
https://idsvychod.sk/tarifna-schema-mapa/
Sťažoval sa niekto na neprehľadnú zonáciu IDS BK? 😂😂😂
Reply on: S499.1023 #573:
Veru nie. Pribliz prosim.
Reply on: Oliver91 #572:
Ty nepoznáš ikarusového guru Slušňáka?
Bol som sa previezt na cestaku z Prahy a nestacil som sa divit... 5 alebo 6 Ikarusov 280 + dve 412
https://mapy.cz/turisticka?x=14.8146269&y=49.9918321&z=19&pano=1&pid=67632677&yaw=0.977&fov=0.607&pitch=0.052
Konečne tú tabuľku na Karpatskej presunuli do inej polohy, kedže na pôvodnej polohe prekážala pohľad na označník a vôbec vidieť nebolo..
Reply on: samkoh #569:
Myslel som ten úsek na Einsteinovej, ale áno.
Reply on: HORVI #568:
ale premáva... zabudol si na a-65? i keď je to v inom úseku... a okrem toho myslím, že ten kúštik od pečnianskej križovatky po odbočku na starú einsteinovu, kade chodia a-92 a a-192, je tiež D1.
Reagujem na používateľa Petto a jeho príspevok #171310 v dispečerskom fóre - aj staré metro z Budapešti išlo na opravu do ruského mesta Mytišči nákladným vlakom cez Slovensko, predpokladám, že teraz bude trasa podobná, len východzia už zo Sofie.
Reply on: Mer56 #565:
No tak ho pozeraj a neotravuj tu.
Pozerám Pornhub!
Reply on: si #542:
Náklad nebude dosahovať 160 km/h už aj preto, že pri 120 km/h je spotreba dvojnásobná ako pri 100 km/h, problém je aj s obrzdením a čím väčší je rozdiel rýchlostí medzi jednotlivými kategóriami vlakov, tým menšia je priepustnosť trate. Pre náklad je dôležité, aby mal tých 100 km/h stabilne, bez prepadov rýchlosti. Tým sa dostane na cestovnú rýchlosť IC a nezdržuje.
Reply on: barack40 #550:
Je tam 100 km/h a tie oblúky sú dané tým, že trať prakticky kopíruje breh Mary - lacná preložka.
Reply on: 810zssk #538:
Naklápacie jednotky neriešia opotrebovanie oblúkovitej trate pojazďovanej vyššími rýchlosťami, len komfort cestujúcich. Podľa mňa slepá ulička. Navyše ak to nie je segregovaná trať len pre osobnú dopravu, nemôžeš využiť plné prevýšenie.
Reply on: ikarus31 #558:
fujto😖 ! Snáď to neplánuje kúpiť Arriva pre BA kraj😁
Reply on: ikarus31 #558:
aj inovovaný hnoj ostane len hnojom
Reply on: ikarus31 #558:
konečne, lebo toľko živiť zastaraný dizajn (NB) ako dokázal SOR len aby podliezal cenou iných výrobcov, to bol už hnus 🤮

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.