Neviem, či je reálne že by sa obnovil nápis v tom znení, ale vôbec by mi to nevadilo. Nakoľko sa prístavba odstrániť nemá, tak to ostane iba vo forme návrhu, podobne ako rôzne iné návrhy v tomto fóre.
Skleník je v podstate zbytočný. Veľká časť ôvodnej budovy sa nepoužíva, v skleníku je otvorených pár pokladní, ktoré by kľudne mohli byť v starej budove. Záložňa a stánky v skleníku takisto nie sú potrebné. Takže Skleník môže zmiznúť, čím sa pred stanicou získa priestor na lepšiu organizáciu (verejnej) dopravy.
IAD a taxi od Pražskej je dobrý nápad. Potrebovalo by to parkovisko pod koľajiskom pošty. Pod (dúfajme) bývalým skleníkom by zas mohli vzniknúť priestory pre cestujúcich - prístup k električkám, taxíkom, atď.
A treba prehodnotiť, čo je na stanici naozaj potrebné a čo nie, a sprístupniť pre verejnosť dnes uzavreté časti stanice, ktoré v minulosti boli prístupné.
Skleník zachovať? To je prvá vec, ktorú by mali zbúrať. Takmer úplne zakrýva okrídlené koleso. A tie "malé" hodinové ručičky chcú vymeniť za "veľké"? A načo? Takú základnú otázku, či ich vôbec bude vidieť, nejako neriešia. Už dnes to celé zakrýva ten odporný, dočasný skleník. Stačí vystúpiť z trolejbusu, dvihnúť hlavu a vidno len tú príšernú prístavbu. Aby bolo vidno nejaké "okrídlené železničné koleso", je nutné ísť na cestu a ďalej od budovy stanice. Však to je to je totálny nonsens opravovať skleník a nechať jeho súčasnú priestorovú polohu! Taktiež tú "pasáž" k električkám a budovu dispečingu DPB. To je čistý balkán, náhodne umiestnené budovy, bez koncepcie. Aspoň skleník je ako-tak prilepený a funkčne zladený (teda skôr nefunkčne). Kapacita pôvodnej budovy nie je dostatočná. Dobre, to je argument (a pravda). Nová "prístavba" by však mala vzniknúť ako samostatná stavba, ideálne medzi historickou budovou a Pražskou ulicou, pričom napojenie IAD (vrátane TAXI) by bolo práve z Pražskej. Priestorov sa dá ziskať kopa v podzemí
- od električiek až po Pražskú by mohla byť komplet vedená podzemná pasáž popod súčasným obratiskom (aj koľajiskom pošty). Ja viem, brutálne drahé. Historická budova stanice by ostala na povrchu. V smere od Šancovej by mal ostať výlučne prístup pre MHD. A nebolo by vôbec zlé, aby MHD mohla cez stanicu prechádzať - ale iba MHD, žiadna IAD. Ja viem, drahé, strašne drahé. Ale ak to iba opravia, tak na ďalšie desaťročia zakonzervujú to otrasné provizórium, ktoré tam vzniklo na sklonku socíku a straší dodnes.
Bratislavské slniečka o tom asi ani nevedia, lebo v auguste tohto roku sa už náhle prestali zaujímať o ukrajinských utečencov a utečenkyne, ale aj v MHD môže mať žena vážny problém alebo dokonca prísť o život.
Ja som ťa nikde neurážal. Tvoje otázky neboli nevinné otázky typu "koľko je hodín?" alebo "ako sa volá hlavné mesto Rovníkovej Guinei", čo si sám priznal v ďalšej komunikácii (že si otázkami chcel poukázať na svoje postrehy).
Ja som ti len celý čas vravel že ťa do toho vôbec nič a že pokus o trestný čin nebol podmienený zákazníčkinou voľbou dopravného prostriedku ale nešťastnou náhodou. Keď si to po troch kolách nepochopil, zlomil som nad tebou palicu.
Už tu tri strany riešiš prečo sa zákazníčka rozhodla ako rozhodla a nevieš o nej vôbec ale vôbec nič. Nerozumiem tejto debate a navrhujem ju ukončiť, lebo už prestáva byť dôstojná.
Ike
Ja som ti len celý čas vravel že ťa do toho vôbec nič a že pokus o trestný čin nebol podmienený zákazníčkinou voľbou dopravného prostriedku ale nešťastnou náhodou. Keď si to po troch kolách nepochopil, zlomil som nad tebou palicu.
Už tu tri strany riešiš prečo sa zákazníčka rozhodla ako rozhodla a nevieš o nej vôbec ale vôbec nič. Nerozumiem tejto debate a navrhujem ju ukončiť, lebo už prestáva byť dôstojná.