Discussion Forum › Off-Topic Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
PAN BORIS KOLLAR JE SKROMNY PRACOVITY A ELEGANTNY GENTLEMAN KTORY PRACUJE PRE NAS NAROD. NECH ZIJE SME RODINA
Ja len tak mimochodom... Všetko najlepšie k 22. narodeninám imhd.sk! 😉
Reply on: samkoh #1668:
Tak chod na polovicny a revizor nech si to riesi s vodicom.
Reply on: 810zssk #1667:
A keď vodič odmieta napriek môjmu okamžitému upozorneniu svoju chybu napraviť s odpoveďou v zmysle "tak idete na polovičný", tak čo mám robiť?
Reply on: samkoh #1666:
Musíš to reklamovať hneď po vydaní lístka, vodič transakciu stornuje a vydá ti nový.
Z iného súdka: ako mám postupovať, ak mi autobusár napriek mojej požiadavke na celý lístok(aktuálne mám len dopravnú kartu, dúfam, že ZŤP tak skoro nebudem a do dôchodku ďaleko) vydá nejaký druh polovičného? Naposledy sa mi to stalo na Orave, ale v opačnom garde(ja si pýtam študentský, vodič mi dal celý) sa mi to stalo aj minulý rok u SL. Keby som si nechal ten polovičný a prišiel by revízor, asi by som mal problém aj ja aj vodič.
Reply on: Ike #1664:
Ako ja vonkajsi okruh nehejtim, sam ho pouzivam radsej ako Pristavny most, ale logiku to fakt nedava ist po R7 spat na D1. To uz radsej zleziem pri Bernolakove a pojdem na Triblavinu.
Reply on: Arrivaderci #1662:
Aby sme ten vonkajší obchvat nehejtili : Sitina - metro ipd je v nedeľu ráno 9 minút po vnútornom a 16 minút po vonkajšom. V špičke na vnútornom 9 minút neplatí, ale tých 16 po vonkajšom platí vždy. Otestované v piatok o 15:40
Reply on: Ike #1661:
Myslím, že v praxi "kupujú" trasu D4 - Ivanka - Triblavina - D1.
Reply on: Ike #1661:
V dnesnej dobe, ked vacsina ludi pouziva navigaciu alebo pozrie mapu pred cestou, pripadne pozna ten usek? A hlavne ak sa ma zbytocne trepat namiesto 7km az 21km? Sehr ekologisch 😃

Kebyze je D1/D4 krizovatka tak ok beriem, sice stale je to 19km vs 31km, ale to dava vacsi zmysel ako sa vratit okolo Slovnaftu spat na D1 a stat v zapchach v smere na Dolne Hony, Avion, Letisko a Senec 😃
Reply on: TomJ #1658:
To je vraj zámer, aby sa odľahčil prístavný most. Očakáva sa že nákladný trazit pôjde po D4 a potom po R7 sa napojí v križovatke Nivy. Ako vravia angličania, neviem, či to nejaký vodiči "kúpili".
Reply on: TomJ #1658:
Ja som raz išiel zo Svätého Jura a chcel som si skrátiť cestu obchvatom do Lamača, stále boli značky že Wien, Wien/Brno a zrazu sa oboje vytratili a bola len Budapešť a tak som skončil v Jarovciach či kde. Prejazdil som zbytočne horedole asi 24 km, čo ma tam točilo všade možne. Odvtedy sa D4/R7 na kilometre vyhýbam a nehovorím ani o tom šialenstve, čo je vo Vlčom hrdle od Bajkalskej, tam som totálne stratený.
Reply on: TomJ #1658:
Cela d4r7 je tragedia ako to je znacene. Nie nadarmo existuje pomenovanie spanielska dedina.
Reply on: N/A #1652:
Veľmi zle sú spravené aj smerové tabule po otvorení D4/R7. Napríklad pri jazde po moste Lanflranconi tabuľa navádza vodičov idúcich na Žilinu, aby pokračovali rovno smerom na Jarovce (akože na Lužný most, lenže kvôli chýbajúcemu prepojeniu D1 a D4 je blbosť takto ísť). Takisto odbočka pri Slovnafte z R7 na D4 je zle značená. Najprv je na tabuli napísaný Pezinok-Wien, potom sa to vetví (Pezinok doľava, Wien doprava) a potom je ešte možnosť vrátiť sa na smer Komárno alebo odbočiť doprava na Pezinok, no tam už namiesto Pezinku sú písané Podunajské Biskupice.
Reply on: 810zssk #1656:
To mi pripomína asi 4 roky trvajúci stav medzi DNV a devinom. Dávnejšie tam bola 90ka mimo obce a k niektorým frekventovaným zastávkam znížili rýchlosť na 70. Potom sa celá cesta paušálne znížila na 50,ale 70ky dlho zostali. V praxi teda na úrovni zastávok bolo lokálne zvýšenie rýchlosti.

Inak bordel tam je stále. Je tam ukončenie 50 a ďalej platí 50ka. Alebo usekova rýchlostná značka, čo je nezmysel. 😂
Reply on: N/A #1655:
Toto ale existuje aj v opačnom garde, keď je niekde default rýchlosť napr. 130, ale značkou obmedzená na povedzme 100. Ak je tam stavba, veľmi často to končí tým že tam na jej úsek dajú 60ku, ale na koniec dajú značku "koniec všetkých obmedzení" čím na časti cesty reálne zvýšia rýchlosť.
Reply on: Ike #1654:
Keby to boli len 2 kilometre, nepoviem nič, ale minule som išiel na D1 asi 10 km stále 80 len preto, lebo nebola značka koniec všetkých obmedzení, alebo iná rýchlostná značka a všetci už leteli 130. Tu by ma zaujímalo, ako by sa postavila polícia, ale proste je bežný zvyk, že rýchlosť sa zníži, ale opätovné zrušenie obmedzenia už chýba.
"tak proste sa prepnem do módu "idem najviac ako sa dá bez toho aby mi mohli zobrať vodičák".
Hear hear.

Presne tak. Ja nemám problém ísť aj pomalšie, napr. keď je na diaľnici obmedzenie do jedného pruhu, je tam 60ka a roboši zasahujú takmer do prejazdného profilu, prípadne, ak vidím, že potrebujú prebehnúť na druhú stranu, aj viac spomalím a bliknem im. Ale dodržiavať 80ku 2 kilometre pred obmedzením proste nebudem.
Reply on: N/A #1652:
Ono to má ešte jeden rozmer: Nezmyselné obmedzenia rýchlosti vedú k tomu že značná časť ľudí ich ignoruje, kým časť ich dodržuje. Tým sa nám mixujú autá jazdiace veľmi odlišnou rýchlosťou čo vytvára rizikové situácie - z vlastnej skúsenosti viem aké je to ísť 50 na 40ke kde každý okolo jazdí 80+. Riziká z toho vyplývajúce sú rádovo väčšie ako benefity tej pomalej jazdy, aj keby ju hneď dodržovali všetci.
Reply on: Ike #1650:
Máš pravdu, 20 km/h na zjazde do Lamača je poriadny fail, akože to kebyže mám dodržiavať 20, tak to asi spôsobí viac problémov ako 40-50 v tom úseku, dokonca som hovoril že takú značku som uŽ dlho ani nevidel. Pre mňa je divné aj to, že od Borov hore na D2 smer mesto bol zákaz odbočenia doprava (na diaľnicu okrem MHD) a aj tak tam všetci jazdili a nebol dôvod na to aby nejazdili a teraz tam už tá značka nie je. Dopravné značenie je u nás pekný šalát a keby sa mám na to spoliehať, skončím niekde v tramtárii.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.