Reply on: rixphili #3420:
Na nikoho neútočím. Nikoho neobviňujem, že si za niečo môže. Napíšem normálnu otázku, lebo ma zaujíma, či osoba v článku #3390 nemala na výber MHD a bola nútená využiť služby Boltu. Ak na výber nemala, tak má veľkú smolu (samozrejme ani postup polície, ak bol tak, tak ako ho opisuje, neschvaľujem). Ak na výber mala Bolt aj MHD, tak možno nabudúce, keď sa ocitne v rovnakej situácii, zvolí iný spôsob dopravy, konkrétne spomínanú MHD. Neskôr som napísal aj môj osobný názor na Bolt ako taký, bez toho, aby som ho akýmkoľvek spôsobom dával do kontextu toho článku. Ďalej som napísal, že ja osobne považujem MHD za bezpečnejší spôsob cestovania, ako rôzne taxislužby. Najmä také, ktorých vodiči často ani nevedia komunikovať a pri jazde často porušujú dopravné predpisy. Čo ako účastník cestnej premávky vidím pravidelne. Že by vodiči MHD porušovali dopravné predpisy vídavam mimoriadne zriedkavo, okrem prekračovania max. povolenej rýchlosti v úsekoch, kde dlhé roky bola max. povolená rýchlosť 70 km/h, ale relatívne nedávno boli uvedené lokálne zvýšenia rýchlosti nad normálny rýchlostný limit v obci (50 km/h) zrušené, pričom bolo osadené opakované a vo viacerých prípadoch redundantné (lebo stále sme v obci) zvislé dopravné značenie "253-50" obmedzujúce max. povolenú rýchlosť na 50 km/h. Občas sa niektorí vodiči autobusov na mňa v tých úsekoch lepia, čo mi ako vodičovi osobného auta príjemné nie je, ale ja len dodoržujem predpisy. Čo si o tých zmenách myslím, je úplne nepodstatné. Rovnako nepodstatné je aj to, čo si vodič električky myslí o rýchlostníku "15" (alebo rušňovodič o rýchlostníku "40"), dodržuje ho (aj keď nevidím na rýchlomer, pocitovo sa naozaj šuchce). Je dosť zarážajúce, ako spoločnosť toleruje porušovanie predpisov v cestnej doprave, ale v dráhovej tomu tak nie je. Zrejme to bude tým, že bežný držiteľ vodičského oprávnenia spravidla nie je v situácii, kedy by viedol dráhové vozidlo.
upravovač fotiek
Daj mi odpoveď na #3409.