Reply on: zakaznik #2799:
Takú že by cestujúci do Hainburgu nemuseli absolvovať závlek vo Wolfsthali.
Akú výhodu by malo nadviazanie na vlaky v ŽST Bad Deutsch Altenburg oproti Wolfsthalu?
Ale vážne, to ako sa "buduje" cykloinfraštruktúra v meste na mnohých miestach vyzerá ako sadizmus alebo zlomyseľnosť voči cyklistom, chodcom aj vodičom. Umelo vytvorené nebezpečné situácie, ktoré tieto tri skupiny úmyselne vedú do zbytočného konfliktu. Cyklopruh je ukážkový príklad, ale deje sa to všade.
barack40
A slovenská strana žiadnu NAD nezaviedla, lebo platí všeobecné pravidlo, že NAD zavádza tá strana, na ktorej došlo k nezjazdnosti. Bohužiaľ... Pritom by naozaj bývalo stačilo posilniť existujúcu NAD do Marcheggu (ktorá by v ideálnom svete mala jazdiť častejšie bez ohľadu na zjazdnosť trate cez Petržalku...)