Reply on: zakaznik #2738:
bolo by celkom vhodne keby to v prvom kole platili firmy ktorych sa to tyka a v druhom kole ich zakaznik v cene vyrobku, a nie ze sa to takto deleguje na spravcu cestnej infrastruktury, kde to platia vsetcia obyvatelia... ale jasne, ked je ta moznost, tak sa tym firmam nedivim ze to v ramci minimalizacie nakladov robia tak ako to robia....
Erasmus
EC 278 meškal v Prahe na príjazde 110 minút, vďaka čomu meškal EC 283 z Prahy už pred odjazdom 25 minút. Samozrejme, súpravu tam nemal kto a kedy upratať, takže všetky koše boli preplnené.
V súprave ZSSK chýbal reštauračný vozeň, miesto 3 x Bmpz ZSSK boli radené 3 x Beer ZSSK. Jediný vozeň 2. triedy, kde mala byť aspoň teoreticky WiFi tak bol Bmz ZSSK, ale v ňom nešla ani WiFi, ani nefungovali zásuvky a hlavne v ňom nefungovala klimatizácia. Pokusy personálu o reštart elekrických systémov tohoto slávne modernizovaného vozňa boli neúspešné. Niektoré WC nefunkčné, iné síce funkčné, ale celá súprava z nich smrdela zvonku aj zvnútra.
Medzištátny vlak vyššej kvality v roku 2024.