Reply on: Rudyke902 #6911:
US STEEL prispieva len na vnútrozávodnú dopravu, ktorá je objednávka. Nie je to mestská doprava, ale doprava v areáli súkromnej firmy, preto ju neplatí mesto ale US Steel, a tuším že aj presuny (ak musí autobus kvôli tomu ísť z mesta). II.pásmo bolo pri jednorázových lístkoch, nebola časová tarifa, tak sa to rozlišovalo takto. Na linky "za mesto" si trebalo priplatiť.
A ešte k R vs. RA, porovnaj si kapacitu jedného krátkeho autobusu, a jednej električky, možno aj sám prídeš na to, že je rozdiel, ak nastúpi náhodný cestujúci do električky, alebo do mlého autobusu, do ktorého sa potom železiarenskí už nemusia dostať (v špičke) ?
Rudyke902
..JT.. viem čo píšem,netvrdím že linky R sa označovali kôly rýchlosti - no len som napísal, že v useku moldavská-optima už trať názov "rýchlodráha" prestáva mať opodstatnenie.... tak ako to VLK napísal.. A označuju sa stále ako linky R - teda hlavne robotnícke linky su to stále,to porovnávať z električkami z jazera cez južnu triedu nemôžeš, ved na konci si sám napísal že normálne mestké linky to nebudu, lebo nejazdia pravidelne - majú interval účelovo nastavený.. takže napr.aj pre nakupujúcich v optime, či kauflande je takýto interval asi nevyhovujúci, no to je už iná kapitola, je nutné riešiť to napr, zmenou intervalu linky 5, alebo nejakou inou celodennou..