Reply on: Rudyke902 #6911:
US STEEL prispieva len na vnútrozávodnú dopravu, ktorá je objednávka. Nie je to mestská doprava, ale doprava v areáli súkromnej firmy, preto ju neplatí mesto ale US Steel, a tuším že aj presuny (ak musí autobus kvôli tomu ísť z mesta). II.pásmo bolo pri jednorázových lístkoch, nebola časová tarifa, tak sa to rozlišovalo takto. Na linky "za mesto" si trebalo priplatiť.
A ešte k R vs. RA, porovnaj si kapacitu jedného krátkeho autobusu, a jednej električky, možno aj sám prídeš na to, že je rozdiel, ak nastúpi náhodný cestujúci do električky, alebo do mlého autobusu, do ktorého sa potom železiarenskí už nemusia dostať (v špičke) ?
jt
ad. linky RA - áno, odklonili sa, lebo je to ekonomickejšie a ekologickejšie, ak by existovala nová železničná trať do Šace, tiež by sa tam doprava odklonila, nie?
Mimochodom, "normálna mestská linka" to nebude, keďže žiadna nejazdí pravidelne a aj R1/7 majú interval účelovo nastavený. V okolí trate prebieha výstavba, miesta, ktoré boli kedysi v extraviláne sa dostávajú do mesta a tie treba obsluhovať. Alebo čakáš, že sa nevyužije existujúce spojenie, ale s novým územím sa vybuduje úplne nové a paralelné dopravné spojenie?