Reply on: TA #7326:
...ja som to - že obsluhuje aj jazero - neuvádzal ako hlavný dôvod nezrušenia.. To som len reagoval na to, čo bolo spomenuté - že l 29 obsluhuje podhradovú a jazero nie. (pričom podhradovú obsluhuju v prevažnej miere l 12, l 16) tak som reagoval že l 28 obsluhuje jazero a 29 nie.. asi tak ? a to že náklady vzrástli pre povodne (jazda cez čanu , bus naviac) , to by mal niekto iný platit - tak ako iné výnimočné náklady iných zložiek.. Bol vyhlásení nejaký krízový režim.. no to je ale iná debata.. ?
TA
Re #7324 Rudyke902: už druhýkrát spomínaš o L 28: "a tak isto obsluhuje aj jazero (spoje premávajúce do a na žs.st)" - toto je argument za všetky drobné. Linka, čo má 7,5 páru (7 párov a 1 polkolo) spojov denne v úseku smerom do centra, asi ťažko môže mať medzi dôvodmi na jej nezrušenie to, že slúži ako MHD pre sídlisko s takmer 25000 obyvateľmi, keď tu premávajú ďalšie 2 až 3 nosné linky s veľmi podobným trasovaním s cca 200 pármi spojov denne.