Postrehy:
3630 je dost velky serbel, ale aspon este nie je tak opotrebovany. Z Budkovej na X17 odisiel -1 a na Valassku prisiel presne (jazdny cas tym padom 3 minuty). Zastihol som akurat striedanie vodicov. Otacanie X17 na Budkovej je desne!!!!!! Ked to rozkopu este viac, tak nie je sanca. Takisto ako prechod Jancova - Budkova je samovrazda! A to este ani poriadne nezacali kopat!!! Total zabijak. A ked to rozkopu som zvedavy.
Nove vystupiste Budkova uz ma Ceteprint!, akurat ho dokoncuju. Oplati sa na celu situaciu ist pozriet.
Ten rozkopany usek od Budkovej po Cerveny kriz je sice zakazany vjazd, obchadzka, prikazany smer alebo hocico pre autickarov vsak chyba! Nejaky Novozamocan na to cumel asi 5 minut.
Interval pri jazdnej dobe 9 minut + 2 rezerva by mohol byt celodenne 15, niektore odchody by vsak mohli byt vynechane. Takto by to slo a ludia by nenadavali (hlavne babky... sa rozculovali ako poslu staznost na DPB hehe ). Ale uznavam, ze je to hrozne. Pri dobrej voli by 20 minutovy interval nemal ziadny problem. HNUS!!!
No urcite A ako si potom pamatas ci ti take cislo videla vcera, predvcerom alebo dnes... Mi nepovedz, ze si zapamatas dvadsat cisel z kazdeho dna Potom uz viem, ze preco tu vznikaju hadky Ked si kazdy "pamata", tak niet divu
A co takto niekedy namiesto pracneho zapisovania cisel navstivit dispecing a okopirovat si vypravu??? Ja vam poviem asi tak, ze ma to bavilo pisat 2 dni.
No teda pre mna to je zakodovane stale ak nie este viac !! ;))) Ja do tych busov takto podrobne vazne nevidim. ;') Rozoznavam len podla typu (Ik 280, Kar C7xx...) inak nic.
Ale mozem Ti napisat "odkodowanu" dnesnu vypravu linky 68-bude to trosku dlhsie, ale nech sa paci ;-D
68:Ik435, prva seria, zelene celo, vlnkovany zaves na bocnom okne kabiny;Karosa B741, druha seria, vyzbroj 1914, motor MAN, zelene celo, transparenty BUSE;Ik435 bez viditelnych vonkajsich znakov, veeela zrkadiel v kabine;Karosa C73x, na lavoboku zvysok oramovania z reklamy, na prednom cele v strede trochu zlupana zlta kocka, mechanicka prevodovka;Karosa B741, druha seria, vyzbroj 1914, motor MAN, lave vonkajsie spatne zlte (pohlad spred busu), pridawne smerovky za harmonikou.
Cudoval by si sa, kolki si v tom najdu informacie, ktore potrebuju! Aj ja sa tu velakrat dopatram, kde mi co premava, co sama nemam moznost stihat mapovat :o)
Rano o 6:15 medzi 68 na konecnej Holicska zaparkovana dielna za 4308
Pri konecnej Holicska v tom istom case zaparkovany x-kovy 2132
2408-moja prva jazda po jeho znovuzrodeni!
Kus dobrej prace-ten voz ide ako hodiny, brzdy su priam ucebnicove, pravidelne radi, je sviezi a ma skvely zaber! :o)
COLOR
3630 je dost velky serbel, ale aspon este nie je tak opotrebovany. Z Budkovej na X17 odisiel -1 a na Valassku prisiel presne (jazdny cas tym padom 3 minuty). Zastihol som akurat striedanie vodicov. Otacanie X17 na Budkovej je desne!!!!!! Ked to rozkopu este viac, tak nie je sanca. Takisto ako prechod Jancova - Budkova je samovrazda! A to este ani poriadne nezacali kopat!!! Total zabijak. A ked to rozkopu som zvedavy.
Nove vystupiste Budkova uz ma Ceteprint!, akurat ho dokoncuju. Oplati sa na celu situaciu ist pozriet.
Ten rozkopany usek od Budkovej po Cerveny kriz je sice zakazany vjazd, obchadzka, prikazany smer alebo hocico pre autickarov vsak chyba! Nejaky Novozamocan na to cumel asi 5 minut.
Interval pri jazdnej dobe 9 minut + 2 rezerva by mohol byt celodenne 15, niektore odchody by vsak mohli byt vynechane. Takto by to slo a ludia by nenadavali (hlavne babky... sa rozculovali ako poslu staznost na DPB hehe