Reply on: d3k0 #9259:
Hmm, napadlo ma to, preto som sa spytal. Ospravedlnujem sa vsetkym, ktorych sa to dotklo, ci mohlo dotknut, alebo sa este len dotkne - (uvazoval som, ze to dam do povodneho prispevku, ked som ho pisal) nemyslel som to vobec v zlom a nexcel som, aby tak moj prispevok vyznel. Som viac-menej hovoril z vlastnej skusenosti - tiez som bol pomerne donedavna na tom podobne, ako vacsina ludi odtialto a k milionarovi mam hodne daleko. Chcel som len zdoraznit, ze vekom sa urcite nazory menia a nie vzdy musia byt spravne (iste aj ja sa mozem mylit). Ja som chcel najma vyvratit nazor - tu vacsiny diskutujucej - ze naklady na auto su take podstatne, a ze sa da len jednoducho spocitat a porovnat naklady na auto a na MHD.Co sa tyka ekologie - nic nemam proti nej - aj som ochotny MHD pouzivat (doteraz ju pouzivam), ale nie za kazdu cenu na svoj ukor. Ja chcem auto, nie preto, ze neznasam (t)busy, ci eliny, ale preto, ze to co tu vidim, ten stav MHD (nemysilm fyzicky vozidiel), tak mi zacina vadit a bohuzial najma prestava vyhovovat. Keby som aspon videl, ze to ide k lepsiemu, ako v inych okolitych mestach, tak mam aspon motivaciu. Nech som minimalista, ale konkretne mi zo vsetkeho najviac vadia dlhe intervaly medzi spojmi, nevhodne prelozenie liniek a celkovo ich organizacie. Ostatne veci, spina, technicky stav a ine, su podstatne, ale dokazal by som ich prekusat (ved to aj robim vlastne...)...
Mozno (urcite) nie som az taky ekologicky fanatik (a myslim si, ze nie som fanatik do nicoho), ale pre mna ma vsetko svoje hranice - nedokazem bezhranicne a altruisticky podporovat ekologiu (ci hocico ine), ked vidim, ze to nikam nevedie.
A okrem toho, vlastnit auto neznamena, nepouzivat MHD. To len v nasom, z hladiska MHD "vydarenom" meste je takato kombinacia nepredstavitelna.
Takze este raz - nebolo to v zlom myslene.
COLOR