Reply on: KLF #7602:
Ak sa ta elektrickova trat postavi, tak by som bol velmi zvedavy kolko ludi by nou cestovalo. Z konca Dubravky je to na Kapucinsku cca. 22 minut, ale do "dopravneho" stredu mesta to trva dost dlhsie. Tam sa obyvatelia DNV dostnu o kus rychlejsie.
Ono uz teraz sa Obyvatel DNV dostane na Racko rychlejsie ako obyvatel Dubravky "expresnym" spojom 34. Priznam sa vsak, ze poslednu dobu som radsej, ze jazdim autom. V praci som za 20 a nie za 45 minut. Nehladiac na to, ze sa nemusim rano stresovat ci a kedy mi pojde najblizsi spoj.

M: ZV 3604
Ved tych SMSiek bolo standardne denne mnozstvo! ;-D A VOBEC MI NELIEZLI NA NERVY!!!! Si co o mne myslis, ze sa volaku hovadinu nasesriem? Tak to si mimo!
Takato situacia je velmi mrzuta--tazko vsak mozem k tomu zaujat stanovisko, lebo som toho nebola ucastna
Palo
Aspon viem ako vyzera "reorganizácia dopravy" made in DPB.To už rovno možu urobiť s 92 Zmluvnu dopravu pre VW.A my čo sme doteraz vyžívali vyhody linky 92 sa možeme teraz ísť pásť.Čo bude nasledovať?
Asi stiahnu 21 na Hriadky.Bože kde ty ........ na tie napady chodia,aj 5-ročne decko by to vymyslelo lepiše ako tie ............ .Sakra to nemohli nechať pôvodnu trasu s predĺžením k novej vrátnici, alebo ich zamestnancom vadilo že sa 92 vozia aj iný ludia.Ospravedlňujem sa dlhý príspevok,ale kedže bývam nedaleko Kremencovej tak ma tato sprava veľmi nepotešila.