Ja teda neviem ja mam takuto informaciu o tomto,ale myslim,ze vodic to musi vediet presne a aj sme sa o tom bavili jedine,ze by som to poplietol ja.Ved zajtra sa moze k tomu este raz vyjadrit Z.
Ja si tiez spominam na ex. 1800, ale že by sa stale kazil o tom nič neviem.Pametam sa len na jeho najslávnejšiu poruchu(keď sa posunul podvozok proti karosérii) a bol potom vymenený za dva I435 jeden z nich je terajšia 1800 (mimochodom dostala ho tá istá posátka čo mala I417).A okrem toho on už bol "rozšerbleny" pri príchode do BA.
Re #7328 Tomas: Mi bola divna ta bedna na tom MAN-e ale myslel som si, ze to je klimatizacia alebo nejaky podobny fras, ani vo sne by ma nenapadlo ze to je plynacik.
Ale mohlo by to byt jak v 96tom. Si pamätam, ze sa ten Ik417 vydal 121, a musel za nim chodit dispecer, furt sa kazil, ludia si hovorili preboha, to co je za autobus, vies dovtedy poznali len ik280, a toto nizkopodlazne cudo z celymi presklenymi dverami, bez zadneho okna s previjacimi cislicami jak v tescu cenovky... bolo to jak z ineho sveta... A potom dosli ik435, a som bol prekvapeny, ze v nutri su o 1m dlhsie a maju zadne okno, a oni sa mnozili mnozili. Ked som v nom isiel pevy krat, bol som cely napichany, tak tichy tak pohodlny...
Teraz sa mi stava, ze poviem: Ach jaj, zase ten serbel...!
Tomas: 1210 Ok, ale potom ze by mal ten bus za jeden den 2 nehody takmer na tom istom mieste?? Skoda, ze sa nevyjadrila aj Z, ale nevadi.
Zo stvrtka:
- 2823 ako ZV na linke 83/9 minimalne od 7:12 h. z Dubravky, popoludni ho nahradil 2939
- 7735-36 v rannej spicke na linke 12/8, popoludni ho nahradil 7812-11
- 2315 ako ZV na linke 34/3 po 16. h., neskor ho nahradil 2514
- 7759-60 - popoludni uz opat premavala na 12/7 #7346
Vyprava podla poradia ( zaujimava najma 83 ):
20/3 z #7337 je 1007
27 ( bez VW ): 1004, S 1131, 1007
34: 2821, 2830, 2514n, 2804, 2813, 2303, S 2512, 2814 M: ZV 2315/3
35: 3504, S 3508
83: 2314, 2808, 2827, 2809, 2818, 2308, 2940, 2811, S N 2939n, 2309, 2822, 2403, 2304 M: ZV 2823/9
504: 1817 ( 21/5 - frenky )
Myslim si, ze nase autobusi su uz zastarali seniori, najlepsie roky maju za sebou...
Z : Mas pravdu s tym, ze kam sme sa to dostali!
voz 1310 sa sprava absolutne divne, a dnes som zistil, ze je to absolutny serbel. Gumu z klbu sucha po zemi, dvere vobec netesnia, a kmitaju tak do 5cm, a ked beha po hrboloch, tak v zadnej casti nieco hrka, (taky zvuk si predstavujem, ked sa na plynaku utrhne bomba). A Celu cestu pipal palubak!
btw ->>>>>> ako je to s tym MANOM? (ale teraz naozaj, bude, alebo nebude?)
Ako tak prave premyslam, ze za tie dlhe roky co som srdcovo zaviazany 4.DPA som stale nikdy nepochopil preco neexistoval voz cislo 4094 . Prave sa veziem v 4--- a opat ho na linke c.90 ma ten strasne rychli vodic, taky mlady zo siltovkou a okuliarmi, uz davnejsie som si ho vsimol ako rad preteka na semafore pri Tescu, hmm... dnes napriklad okotlil v druhom jazdnom pruhu 4310 a 4947 medzi jednou zastavkou tak to si asi viete predstavit ako letel.
Tak ma napadlo, dnes rano o 7:20 som na Molecovej smerom do Dubravky videl supravu 7759+60 s tabulkou "Skusobna jazda" viezli sa v nej taky dvaja chlapici a suprava zastavila kusok pred tou velkou fugou medzi kolajnicami na zastavke Molecova smerom do Dubravky. Co tam robili?! Ani srnka netusi!
Dnesne vypravy:
93:4845,4209,4843,4943
94:4506(2)
59:2405,2202
61:2603,2605
68:4509p
97:1801
198:1807
86:1804,1818
39:1511
Aktualna situacia:
4509 stoji pri zimaku a je odstaveny.
4202 stoji kusok za zastavkou dvory a pred nou je opravarenska liazka.
Mna v suvislosti s urychlenym obnovenim autobusoveho parku napada este jedno riesenie: zobrat MAN (bez WOMAN-usetrena investicia) a co najskor najst uz takmer zabudnutu Majku z Gurunu. Mala totiz opasok, ktory by nam namnozil potrebny pocet busov aj bez sukromia v garazi, problemu dospelosti dodanych kusov ci dorastania autobusovej mlade. Ale nie som si ista, ci nejde v danom pripade o klonovanie, aby obnovenie vozoveho parku nebolo "proti prirode" a moralnym zasadam...
Z, Darro, Andy: hmm ale este nemate istotu, zeby tie autobusy dosli do BA vo veku pohlavnej dospelosti (a teda zeby nemuseli este "dospiet" ), okrem toho nie je ani zname mnozstvo potomkov na jeden "vrh" a ani dlzka trvania "gravidity" - t.j. informacie potrebne pre urcenie rychlosti reprodukcie (a naslednej obnovy vozoveho parku )
Change view
You can search for more expressions divided by the space.
si