Reply on: Darro #7144:
E-eeeee...Ochhhhh...Mam k tomu vela otazok, ale myslim, ze nie su vhodne sem do eteru-je to prilis citliva tema!
Opytam sa ta ich radsej osobne-mozes mi prosim zavolat alebo poslat SMS?

)
. Motor ma aj po priblizne 4 (mozno i viac) rokoch pod jeho rukami cisty a zivelny zvuk a je dokonca tak "zvukovo" vynimocny, ze ako jeden z mala ho rozoznam aj "iba" podla hlasu :o)
Jano
- doplnim #7136 : - 2940 bol na linke 83/5, neskor ho nahradil ZV 2320, napokon sa vratil
- 2943 docasne vypadol na linke 34/6 okolo 15. h.
- doplnim #7145 : - 7722 bol ako ZV na linke 1/8, neskor ho nahradil 7769-70, - 7718 bol ako ZV na linke 1/3 ( nahradu neviem )
- 2204 vypadol na linke 83/9 okolo 16. h., neskor ho nahradil 2304
- 7718 ako ZV na linke 12/4 po 20. h., neskor ho nahradil 7757-58
DOPRAVNA NEHODA supravy T6A5 c. 7937-38:
- sa stala okolo 20:30 h. v Karlovej Vsi v smere do mesta ( presne miesto neviem ). Elektricka bola na linke 5/3 a zrazila sa podla informacii s osobnym autom. Zdrzanie bolo cca 15 minut. Neskor ho az do konca sluzby nahradil ZV 7706
- 2304 vypadol na linke 83/9 okolo 21. h., neskor ho nahradil az do konca sluzby ZV 2320
Vyprava podla poradia:
35: 3521, S 3508
83: 2804, 2315, 2830, 2810, 2940, 2515, 2825, 2818, S N 2204, 2401, 2812, 2512, 2404
504: 1210 ( 21/5 od frenkyho )