1630 bol v rannej špičke na linke 21/8, poobede ho nahradil 2400
1809 bol v rannej špičke na linke 21/14, poobede ho nahradil 2401
1622 doobeda vypadol na linke 24/7, nahradil ho 1809 (ráno 21/14)
1707 bol počas podvečera vymenený z linky 20/5, za 1702 (ráno 21/18)
1810 pred 18. hod dočasne vypadol na linke 21/12, nahradil ho ZV 1701 (ráno 21/17)
Podľa poradia:
20: 1001, 1010, N 1007; 1008, 1707, 1706, 1622
? M: 1702/5; 1809/7
21: 1614, 1606, 1624, 1307, VN 1630; 1602, N 1604; S 1630, 1404, 1409, 1412, P 1810; 1405, 1809, 1512, R 1619; 1701, 1702 ?
? M: 2400/8; 2401/14; ZV 1701/12
22: 1032, 1006, 1031, 1710, 1009, 1706
N21: 1604, 1630, /3 nemám
nie je pravda. počas riadenia križovatky príslušníkmi dopravnej polície prechádzali križovatkou plynulejšie ako autá tak MHD - tá bola dokonca policajtmi prednostne púšťaná, všetky smeru išli podľa aktuálnej potreby. Mám to odsledované na vlastné oči. Chválim prácu dotyčných dopravných policajtov! - tomu sa hovorí preferencia MHD ?
L68 ma popoludni zdvojene spoje, rano niekedy az strojene
Samozrejme v smere na Holicsku.
A sak to uz poznate.
Mohli by na to upozornit aj cestujucich na zastavkovych cestovnych bordeloch ... napr. ze "pozor, popoludni vam 16 minut nic nepojde a potom za sebou 2 68" ...
Update: Je to z dovodu nehody a najnovsie do odvolania.
Inak, po hlaseni okolo 17.45 zacalo vo vysielacke divne prastat asi na dve minuty. A este ma zaujalo ze po tom ako 2613 prisla na zastavku Trhovisko okolo 17.45, tak asi 2 minutky za nou prisla dalsia. To su na 50 zdvojene spoje, alebo o co islo?
810zssk