ake krasne vyhovorky si vies najst...ale ved mne moze byt jedno...cakaj si tam aj pol dna:D ked chces ukazat aky si frajer, tak si mal tym chudakom cestujucim oznamit, ze je nejaka mimoriadna situacia a ze mozu prejst na tuto a tuto zastavku...nepozerali by na teba blbo, len by ti slusne podakovali...ja to vzdy robim pri takychto situaciach, kedze nie je taky pocer dispecerov, aby chodili po zastavkach a oznamovali cestujucim, co sa deje...OFF
Suprava bola na ceste do vozovne, teda bola bez cestujucich a teda predpokladam, ze AAA nemal ako to ist oznamit vodicovi. Ale mozno sa pletiem..
--------------------
preco sme sa tlacili?
1702 L63
1703 L84
1704 L63
vsetko na poradi, ziadne ZV...
Ja som bol na Nam. Ľ. Štúra a peši sa mi ísť nechcelo..A samozrejme ma napadlo, že zavolám len som mal úplne vybitý mobil...
richardhudec: ja to číslo mám uložene len som mal vybitý mobil
A tak sorry uz vidím tie staré babky jak idú peši na Obchodnú...Väčšina ľudí tam čakala na 11, 14 a to väčšinou dôchodcovia...A mal si tam byť a vidieť koľko ľudí čakalo na Nám.Ľ.Štúra a aj na Šafárikovom nám zbytočne...Málokoho napadlo ísť na Obchodnú.
Dúfam, že ako zodpovedný cestujúci si to bol oznámiť vodičovi ešte skôr, než si to napísal sem, inak sa budem na teba veľmo škaredo pozerať. V zadnom vozni si vodič častokrát nemusí dlho nič všimnúť, až keď je neskoro...
Boh ta obdaril takymi dvomi blbostami... hovorí sa tomu nohy... ? myslim ze cestovanie v ramci centra sa da kvalitne kombinovat takze netreba cakat a cakat ale staci prejst cez ulicu na dalsiu radialu a idem dalej... v ramci spicky vies aj sam ze ZV su vytazene na 101% a stahovat vozi z liniek kvoli par zastavkam... to si robis asi len prdel z nas. ?
A určite pomôže potom aj to plánované zriadenie infolinky pre cestujúcich s vyčlenenými pracovníkmi dispečingu, čo bolo pred časom spomínané.
Totiž takto si v podobnej situácii dobre rozmyslím, či sa mi oplatí otravovať dispečerov na jednu z ich pevných liniek či mobilných čísiel, keďže predpokladám, že určite sú v strese, aby zvládli mimoriadnu situáciu. A teda nemajú čas odpovedať cestujúcim.
Na tej odbočke (a tiež v KV na odstavných koľajách) bývajú vozy odstavené častokrát po MU, a vodič je v tom čase odvezený dispečerom na miesto MU, kde sa to spisuje, a potom odvezený nazad Takže toto je trošku iná situácia.
A vodič záložáku pri tuneli sa neviem kde nachádzal, ale možno bol pod mostom na pracovnej prestávke, ale inak sa mal nachádzať vo voze, pokiaľ nemal povolené tráviť jalový čas na dispečingu pod mostom, kde by mu hneď povedali, keby bolo treba ísť hradiť
niekto ma velke reci a machruje jak sa da, ale aby nieco urobil, tak to uz nie...nachapem, preco by mali davat NAD na 3 zastavky, ktore su aj pre dochodkyne v 5-minutovej pesej dostupnosti...02/59505555 si patricko uloz do telefonu...a myslim, ze situacia bola dobre zvladnuta...keby elektricky zastavili a neodklonili a tym padom vsetko zablokovali, tak az potom by si si mohol hubu otvorit a rozpravat o nezvladnutej situacii...a tak ti poviem...ked su ludia sprosti a hlavne ty - dopravny majstre, tak nech su nervozni, kolko chcu...
1. Ked dlhsie nic nejde tak mi dopne nie? Ocakaval by som ze tebe napadne zavolat na dispecing a opytat sa (a nasledne to povedat aj ostatnym). Neobranujem DPB, ale toto ti teda napadnut mohlo.
2. Naco NAD? Zo Spitalskej si na Obchodnej za 3 minutky.
Dakujem dopravnemu podniku za nezvlasnutie situacie..Dost som sa ponahlal a nedosla ziadna elektricka, ludia na zastavkach o nicom nevedeli, boli nervozni a marne cakali 11, 14 a samozrejme Nahradnu Dopravu naco by dali ze?
Darro