Ako tak citam, tak ta vyluka Hranicna-Prievozska zasa raz preverila organizacne schopnosti DPB.
Ale ked citam Andyho prispevok #6456 tak mi nie je celkom jasne kde stala ta autoskola, ktora nakoniec prisla o zberac. Mozete mi to vysvetlit? Predpokladam ze tam ta autoskola stala na to aby mohla otestovat prerobenu cast vedenia...ale sakra to potom dajako nesedi.. Ako to tam vlastne bolo? Podla toho co som videl ked som siel okolo autom, tak robili rozbocovaciu vyhybku Gagarinova vs. Hranicna. Robila sa este aj daco dalsie, alebo nie?
Ale ked citam Andyho prispevok #6456 tak mi nie je celkom jasne kde stala ta autoskola, ktora nakoniec prisla o zberac. Mozete mi to vysvetlit? Predpokladam ze tam ta autoskola stala na to aby mohla otestovat prerobenu cast vedenia...ale sakra to potom dajako nesedi.. Ako to tam vlastne bolo? Podla toho co som videl ked som siel okolo autom, tak robili rozbocovaciu vyhybku Gagarinova vs. Hranicna. Robila sa este aj daco dalsie, alebo nie?
Zobudilo ho až to lámanie ceduliek, zberačov atď.
Martin Fundárek
Systém bol na tie časy - koniec 80-tych rokov - celkom dobrý (primerane technológii "co dům dal"). Zistené údaje sa vyhodnocovali (meškania, náskoky), preto sa po prevrate stal obeťou štrajku vodičov (spolu s dopravnou námestníčkou, ktorá ho podporovala), ktorí začali tvrdiť, že je nanič, že je to na neúspech odsúdený projekt presadzovaný boľševikmi a podobné drísty. Bili sa do pŕs, že zastávky budú hlásiť sami:-). Vtedajší primátor Hofbauer im vyhovel a odštartoval tak anarchiu v DP.