Andy: SOR 3608? Nie 3508? To by bol asi plynak SOR.
Ano na c.50 jazdili klbaky az v 1995 a ten sofer do vtedy jazdil na B732 a potom dostal B741.
Linku c.90 by mohli dat spat na povodnu trasu ako mala linka c.50.
Ano na c.50 jazdili klbaky az v 1995 a ten sofer do vtedy jazdil na B732 a potom dostal B741.
Linku c.90 by mohli dat spat na povodnu trasu ako mala linka c.50.
Andy
K tomu trolejbusu 6617: Dnes jazdí na 201/1, transparenty má klasické, nie ledkové a dokonca vôbec nesvietia, takže nie je poriadne vidno nápis.. Má nahratý starý software na transparentoch, lebo píše 201 DOLNÉ HONY / ČILIŽSKÁ, a dokonca aj na bočných. Zadný transparent nemá v bielom kryte, ale má ho upevnený tak ako nové trolejbusy. Na vleku má ten šedý strešný vetrák. Sedadlá má asi nové, lebo sú čisté, takisto má nové poťahy na sedadlách. Vonia novotou. Strhováky má nejaké divné. Vyzerajú ako tie staré. Brzdy vzadu dosť pištia. A dokonca hlási zastávky (takže už máme 10 ozvučených trolejbusov: 6283, 6617 a 6627-6634)
Darro: No je možné, že vtedy nejaký voz mal hlásenie, ja som asi vtedy nemal naň štastie... A to som mal len 4 roky. Môže byť, že ich povyraďovali predtým, než som sa s nimi vozil. Nejazili náhodou na 50ke kĺbové vozy až v roku 1995? Lebo v lete 1995 som sa z Petržalky odsťahoval a ešte jazdili kraťasy. Akurát si pamätám, že tesne pred sťahovaním často bývali na 50ke dlhé záložáky. A pamätám si, že to vyzeralo tak divne ako kĺbový voz zatáča z Betliarskej hore na Dolnozemskú..