Nejake info o vozoch:
Takze milovnici 1906-ky sa opat mozu tesit,lebo opravili ju a dnes uz stoji blizko pred umyvaciou linkou.Autobus bol odstaveny kvoli korozii(Pri zadnych dverach)A bola tam diera cca 20cm:)
2813:Autobus vcera dotiahla do garaze opravarenska liazka(****).Pravdepodobne mu spadli klinove
remene,alebo nejaka porucha motora.(Ale ved este zistim)
3624:Je odstaveny kvoli DIFERENCIALU!(A nikto nevie dokedy)!
Takze milovnici 1906-ky sa opat mozu tesit,lebo opravili ju a dnes uz stoji blizko pred umyvaciou linkou.Autobus bol odstaveny kvoli korozii(Pri zadnych dverach)A bola tam diera cca 20cm:)
2813:Autobus vcera dotiahla do garaze opravarenska liazka(****).Pravdepodobne mu spadli klinove
remene,alebo nejaka porucha motora.(Ale ved este zistim)
3624:Je odstaveny kvoli DIFERENCIALU!(A nikto nevie dokedy)!
Andy
K tomu trolejbusu 6617: Dnes jazdí na 201/1, transparenty má klasické, nie ledkové a dokonca vôbec nesvietia, takže nie je poriadne vidno nápis.. Má nahratý starý software na transparentoch, lebo píše 201 DOLNÉ HONY / ČILIŽSKÁ, a dokonca aj na bočných. Zadný transparent nemá v bielom kryte, ale má ho upevnený tak ako nové trolejbusy. Na vleku má ten šedý strešný vetrák. Sedadlá má asi nové, lebo sú čisté, takisto má nové poťahy na sedadlách. Vonia novotou. Strhováky má nejaké divné. Vyzerajú ako tie staré. Brzdy vzadu dosť pištia. A dokonca hlási zastávky (takže už máme 10 ozvučených trolejbusov: 6283, 6617 a 6627-6634)
Darro: No je možné, že vtedy nejaký voz mal hlásenie, ja som asi vtedy nemal naň štastie... A to som mal len 4 roky. Môže byť, že ich povyraďovali predtým, než som sa s nimi vozil. Nejazili náhodou na 50ke kĺbové vozy až v roku 1995? Lebo v lete 1995 som sa z Petržalky odsťahoval a ešte jazdili kraťasy. Akurát si pamätám, že tesne pred sťahovaním často bývali na 50ke dlhé záložáky. A pamätám si, že to vyzeralo tak divne ako kĺbový voz zatáča z Betliarskej hore na Dolnozemskú..