Ahojme 
Zazitky zo vcera pp.: Ako spravny dlhorocny zivy inventar divizie Autobusy :o) som aj vcera bola "nazivo" zmonitorovat, ako premavame-vysledok:som clovek pysny-na vsetkych nasich ludi, ktori ten neuveritelny chaos zvladali bravurne a bez ohrozenia zivotov ci majetku-som hrda na vsetkych nasich vodicov a vodicky A,E,T i chlapov v zimnej hotovosti!!! :o)
Takze-vcerajsia situacia u busov: okolo 15-tej bol vydany prikaz, nech sa vodici neorientuju grafikonom, vramci vyhlasenej vynimocnej situacie, nech si na konecnych spravia len nutnu prestavku 10-15 min. a obsluhuju dalej. V Petrzalke situacia kriticka, zastavky pod kasou samy lad. Bilancia: najtazsie sa dostavali stare ik-y a klbovym Karosam malo tendenciu odhadzovat vlek. Najhosie bolo s nechapavymi ludmi, ktori nevedia pochopit, ze ak sa smyka im, ten bus nie je na tom o nic lepsie a stali ako stlpy takmer na obrubniku...no coment! Pristavny most bol na neuverenie BEZ nejakej HAVARIE, slo sa v podstate plynule, len pomaly, 96-ky mali zdrzanie do 30 min. Zo zastavok sa najlepsie dostavali TAM-y a SOR-y. Ik 435 bol zlaty stred.

Zazitky zo vcera pp.: Ako spravny dlhorocny zivy inventar divizie Autobusy :o) som aj vcera bola "nazivo" zmonitorovat, ako premavame-vysledok:som clovek pysny-na vsetkych nasich ludi, ktori ten neuveritelny chaos zvladali bravurne a bez ohrozenia zivotov ci majetku-som hrda na vsetkych nasich vodicov a vodicky A,E,T i chlapov v zimnej hotovosti!!! :o)
Takze-vcerajsia situacia u busov: okolo 15-tej bol vydany prikaz, nech sa vodici neorientuju grafikonom, vramci vyhlasenej vynimocnej situacie, nech si na konecnych spravia len nutnu prestavku 10-15 min. a obsluhuju dalej. V Petrzalke situacia kriticka, zastavky pod kasou samy lad. Bilancia: najtazsie sa dostavali stare ik-y a klbovym Karosam malo tendenciu odhadzovat vlek. Najhosie bolo s nechapavymi ludmi, ktori nevedia pochopit, ze ak sa smyka im, ten bus nie je na tom o nic lepsie a stali ako stlpy takmer na obrubniku...no coment! Pristavny most bol na neuverenie BEZ nejakej HAVARIE, slo sa v podstate plynule, len pomaly, 96-ky mali zdrzanie do 30 min. Zo zastavok sa najlepsie dostavali TAM-y a SOR-y. Ik 435 bol zlaty stred.
TeBeCe
21 plna ludi iduca okolo PKO smerom k Lafranconi
11 (cislo mam vo fotaku) smerujuca z Race na Nam.L.Stura cez Karlovu Ves
5 (7949+50) z Hlavnej stanice smerujuca povodne do Dubravky, ale pri NBS vodic koli zamrznutej vyhybke zmenil rozhodnutie a vybral sa do Race, co sa neobislo bez hlasneho protestovania a nadavania vsetkych cestujucich
12 (7759+60) iduca tiez z Hlavnej stanice kratko potom sa uz dockala rozmrazenia vyhybky pri NBS a isla do Dubravky (cez tunel)...(cca 13.50 pri PKO)
na Hl.stanici sa v tom case vyskytovala aj linka 6...
27 (ik415) zrejme na vyjazde brala ludi do Dubravky (isla plna ludi uz z Alexyho (ako 35) a zastavila aj pri DK a na Drobneho) (cca 15.15)
Beus na 3 mal kratko po vystriedani meskanie 62 minut
Okolo 9.30 som isiel v jednej 12tke a od mosta Lafranconi az po tunel sa mu preklapali listy
na zberaci druheho vozna a poriadne iskrili (vacsinou sa troleja dotykala iba jedna lista), po cely ten cas vodicovi pistala sirenka v kabine ako keby bol bez prudu (a ked otvoril dvere na zastavke,
tak pistalo vsetko), no vodic ani len nevyliezol sa pozret co sa deje...od tunela to uz zas bolo normalne...