A kto vravi, ze 32 ostane Krasnanom? Ze tam budu TamBusy? To ti niekto vravel? Si si este nezvykol, ze v DP sa robi vsetko hore nohami? ?
V Krasnanoch su uz udajne vsetci zo zadelenia 32/33 nateseni, ze budu mat 20tky. Tak dufam, ze tam aj ostanu na tych 32. Ja osobne tu TamBusy na 20 povazujem za zbytocne.. Este tu 22 by som pochopil. Ak by sa spravilo zadelenie 22/32 (mimo teda 22/1. kedze chce byt nizkopodlazna dufam aj nadalej)
ZV a vodicov, ktori sedia vo vozovni na tzv sedavej zalohe je relativne dost. Tu viac - menej ide o (ne)schopnost niekotrych dispecerov. Stalo sa x krat, ze poslali 2 ZV na jedno poradie, alebo poslali ZV na trat uz ked sa vracal hradeny voz na trat a potom sli za sebou. No a potom samozrejme, ze niesu ZV k dispozicii, ked ich treba. Strasne vela zalozakov spotrebuju tzv. "plnicky".
Ze sa pri prestavbe prvych CNG vrakov, nezistilo, kolko plynovych bomb treba, aby vydrzali celu sluzbu to pochopim. Ale ze sa robila prestavba stale s takym istym poctom bomb, aky bol uz zo zaciatku evidentne nedostacujuci to nepochopim. A uz vobec nepochopim, preco sa nevedelo, ze Solarisy tak isto nevydrzia celu sluzbu?
Tak sa teda pytam, preco sa nechodi tankovat koordinovane? Preco sa stale stava, ze dispecer posle tankovat 2 vozy z linky, ked idu po sebe, ale zalozak ma iba 1, popripade nema ziadny? ?
28/3 - 3629, 28/4 - 3619, 29 - 3510
frenky : ja s vami súhlasím, že majú byť hradené všetky, ale keď na hradenia ZV nestačia, tak ktorej linke dáš prednosť ?
hej, nejaky novy duobus urcite dnes jazdi na 88, videl som ho aj rano na opacnej zastavke v Petrzke ako si tak stojim a cakam na zastavke a okolo presiel trolejbus, tak kym som sa spamatal tak aj odisiel, som z toho bol mierne mimo vidiet v Petrzke trolejbus :-)) aj ked az neskor mi docvaklo ze pozeram ze ide na motor
Re #47725 Bubu11: Taka ista situacia je vsade. Ci teraz, ci potom. Teraz realne prichadzaju L1, 5 a 12 do Dubravky v rozmedzi 3-5min. A potom dlllho nic.
Re #47726 Peon: Ad nocaky: Myslim, ze ono to ma vacsinou suvis so sluzobnymi spojmi, ktore niektore nocaky vykonavaju po sluzbe (napr viem o 505, 508, 511, myslim, ze aj 513), ale napr taka 512 ide po Suhvezdnu preto, ze na nu tam nadvazuje prva 39, ktora ma subeznu trasu s NV/512
Re #47728 Engerau: Ja nenachadzam slov, je v tom zbytocne vela bordelu. Keby troska rozmyslali, mohli pockat s tou vylukou na Jesenskeho. To mohlo kludne pockat.
Re #47732 BMEŽ: To uz je stara pesnicka, ja osobne ju pocuvam od nejakeho 2003, ci to tak bude naozaj uvidime. Jeden vravi to, druhy ono. ?
Re #47742 Johny Ten poobedny vodic na tej 1701 sa teda namakal.. ?
Milý patrik nekritizuj toľko MHD nemá vodičov a preto meškali je to tak že jedna stojí na konečnej a nejde dalšia sa pokazí a máš nasvete meškanie vieš ty mudrc.
prestoj bol cca 30 minút, vlkä veľmo nervózne, po čase aj ND A 3604 ZV Hlst. a 4508, E smerom z CMO odkláňané na Vajnorskú a NM (7118 na transparente linka 2), po skončení MU nepravideľnosť v E doprave v Rosenheime.
samozrejme, že by sa mal hradiť každý výpadok... Ale sme v BA, kde máš nedostatok vodičov, a kde pred prázdninami behali ZV na normálnych linkách, kde nebol vodič (a predpokladám,že od septembra je to tu zas) a pokiaľ nebude dostatok ZV (čo tak skoro asi nebude) vždy sa bude hradiť linka s redším intervalom, a preto dokiaľ nebude úroveň mhd ako v Brne, tak na 99 uvidíš ZV len vo veľmi výnimočnom prípade...
Si sa pýtal v #47772 či aj na linkách "28, 80, 99 aj tam sú tak často ZV ?", Tak ti odpovedám, že tam sú tiež často výpadky (skoro denne vidím ísť po Bajkalskej plyňák buď do, alebo z Krasňan lniky 99), ale nie je tam tak často ZV, lebo to sa nehradí.
A SAMOZREJME, ŽE CHCEM ZV NA LINKE S INTERVALOM 7.5 MINÚT. Keď vynechá spoj bez náhrady, predĺži sa interval na 15 minút. Hradiť by sa mali úplne všetky výpadky, aj na linke s intervalom 3 minúty! Cestujúci má mať istotu, že keď dojde na zastávku minútu pred odchodom, tak mu spoj uvedený v cestovnom poriadku určite pôjde.
To nie je argument, že "keď má linka superhustý interval, tak tam nemôžeš chcieť hradiť všetky výpadky." To je možno argument v Bratislave, kde je aktuálne žalostne málo vozidiel, ešte menej vodičov a v niektorých prípadoch najmenej ochoty niečo zlepšiť. V ideálnom prípade by malo byť dostatočný počet ZVs na hradenie úplne všetkého. ?
To v Brne, alebo Ostrave neexistuje, aby sa na hradenie výpadku električkovej, či trolejbusovej radiály sťahovali vozy z bežnej autobusovej linky, nie to ešte na hradenie inej, redšej abus linky. To iba v Bratislave a na východ od nás (napr. Košice) sú linky, ktoré sa MUSIA hradiť (Samozrejme, ak vodič nahlási výpadok dostatočne včas, alebo ak vodič niečo vôbec nahlási) ?, a na druhej strane sú linky, ktoré sa nehradia, resp. od kiaľ sa sťahujú vozy na hradenie iných liniek... ? ?
vodicovi gumokolu by som najma dal
1. na dva roky odobraty vodicak, trestne stihanie s trestom najmenej tyzden verejnoprospesnych prac, pripadne aj trestne stihanie pre ohrozenie osob - pretoze to, ze nikto nebol zraneny bolo len stastie, nic viac.
2. zaplatit opravu elektricky, zaplatit nahradnu elektricku na dobu opravy (otazka pre DPB - kolko stoji nahradna elektricka na tyzden??? na zapade, napriklad aj v takej viedni to vedia, aj ked si samozrejme ziadnu elektricku odnikial nepoziciavaju)
3. zaplatit nahradnu dopravu (dalsia otazka na dpb - kolko stoji 10-12 autobusov, lebo tolko elektriciek tam priblizne uviazlo)
4. zaplatit odskodne pre klientov DPB, ktory preto museli cakat, zaplatit nemajetkovu ujmu DPB za poskodenie dobreho mena, pretoze nemohol vykonat riadne svoje sluzby nedbanlivostou vodica
? keby bol takyto postup bezny a vymozitelny na sudoch, tak zrazu by bolo takychto nehod daleko, daleko menej...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
2006
? Naozaj? Prosim nepis nieco o com nemas ani paru....
?