A to ma mrzi, ze aj ked sa starali o tie vozy, nikto si nevsimol ani, ze vzdy ked po volne dosli vodici do roboty, ze si to museli davat vsetko dokopy!!!
Kokos, neviem kto si co si!!! Ale ak si si nevsimol za tie roky co sa vodici starali o 1803 a 1808 ze tie vozy tiez lietali z ruky do ruky, len si to vedeli ustrazit!!! Ja viem, ani mna by to nebavilo kebyze mam volno a voz isiel von, ale kamos nezabudaj ze to tak vzdy bolo, malokedy sa podarilo odstavit tie vozy!!! Lebo stale plati, ze je nedostatok vozidiel!!!
Prepac, ale radim ti aby si sa isiel teraz pozret do 1803 do kabiny a dones si semiacka aby si tam zasadil stromceky, myslim, ze je to tvoje pracovisko ak si vodic tak presne aky bordel mas tam tak to iste mas asi aj doma v obyvacke!!!
Inak a tiez dalsia vec co sa cudujem, ze solarisy dostali niektory neporiadnici!!! Akoze ak mam zase zhodnotit starostlivost, zasa to je len 1202, 1203, 1208 !!! Zatial najudrziavanejsie autobusy!!! Ostatne? Humaaac...!!! ?
No takže od 13:45 elektrina opäť funguje. Pred pár minutami prišli ešte NAD 207: 4508 a NAD: 3615, zrejme tiež z 207. A hneď za nimi t-bus na 207. Skutočne to dispečing naozaj zvládol.
Na Valaskej a v okoli je od 12:26 vypadok el. prudu. NAD 207:nejaky IK 283 (asi 1507, abo 1517) a 1809. Oba prisli pred 5 minutami. 204 je tu na Valaskej zatial bez NAD.
fuu, dosť silná káva... Máš už vodičák? Naštuduj si predpisy a potom niečo vrav... /Ale beriem to, ako čistú provokáciu, aby sme tu zas dva týždňe čítali spor ohľadom toho... ? ?
Ked skolabuje MHD v BA z dovodu nedostatku vozidiel (elektricky) - a myslim tym vazny kolaps, nie chybajucich 5 vozidiel, ale podstatne viac - tak si myslim, ze tym by sa uz lakomy magistrat zaoberat nemal, ale nakolko pojde o VAZNY nedostatok hlavneho mesta SR a bude to musiet riesit Ministerstvo Financii s Ministerstvom Dopravy. Akciova spolocnost - neakciova - existuju kontrolne mechanizmy na a.s. a ked si a.s. nebude plnit svoje povinnosti ma pravo zasiahnut stat.
Zbytočne obavy tu vytváraťe... DPB si prenájme ďalšie ubytovne a vodičov budú mať jak maku, obyvatelia stredného a východného Slovenska si len zbalia tri kufre a ide sa BRATISLAVY... (tento príspevok nieje myslený ironicky, nieje písaný z úmyslom zhadzovať ostatných obyvateľov SR ktorým je každá koruna ako sto koruna...)
No problém je, že mesto tento rok kúpilo tých 28 vozidiel. Je to akurát na to, aby sa terajší stav ešte nejaké tie dva roky udržal. Čiže zlepšenie nenastane. Možno keby nekúpili žiadne, tak nastane kolaps a ukáže sa, že ich je potrebných veľa, ale takto sa bude zdať všetko ok a nič sa nespraví. A tipujem, že o dva roky zas kúpia len nejakých 20, aby MHD mohla ďalej vôbec existovať ďalšie dva roky.
Čo sa týka klimatizácií, bol by som rád, keby dodávatelia prehodnotili umiestnenie výfukovývh otvorov, pretože umiestnenie nad hlavou vodiča nie je šťastné. Vodiči jazdia s uterákmi na krku. Tí čo nemajú klimatizáciu aby mali do čoho nasavať pot a tí s klimatizáciou aby sa ráno dokázali postaviť a pohnúť hlavou po celodennom chladení krku a ramien.
Navyše by som dal posúdiť nezávislému znalcovi, či by naozaj klimatizácie pre cestujúcich boli tak neefektívne ako tvrdi DP. Možno je to pravda, ale nikto im neverí, lebo si myslia, že chcú iba ušetriť. Ale naozaj by sa zišlo klimatizovať aj priestor pre cestujúcich, nakoľko som niekde čítal (myslené ironicko-sarkasticky), že sa má stále otepľovať. ? ? ?
Naozaj nie je šťastné čakať, kým začnú cestujúci hromadne kolabovať. Staré K2 ešte občas aj samé prikúria, takže je tam hotové peklo. Zrejme chcú pripraviť cestujúcich na to najhoršie. (opäť myslené ironicko-sarkasticky) ?
Myslím, že nebude iba nedostatok vodičov, ale aj nedostatok vozov.
A som zvedavý, či mesto ešte dlho bude čakať s dotáciami na nové vozidlá, lebo pomaly ale isto sa väčšina vozového parku (aspoň teda autobusov) rozpadne..
A takisto by sa mali zamyslieť nad klimatizáciou kabín vodičov vo všetkých vozoch pri takomto teple.. Potom sa netreba diviť, keď bude narastať počet dopravných nehôd spôsobených vodičmi MHD..
Podľa neoverených informácií hrozí v najbližšom období opätovné nevypravenie niektorých vozov z dôvodu čerpania dovoleniek a PN-niek. Navyše od septembra hrozi kolaps, nakoľko množstvo vodičom dalo výpoveď a mnohí sa ešte len chystajú dať výpoveď. Z neovereného zdroja som sa dozvedel až o cca 130-tich výpovediach. podľa mňa je toto číslo podstatne nižšie, ale predpokladám, že aj 30-50 výpovedí značne ohrozí chod DP a MHD ako takej.
Upozornenie: NIGHTLIGHT nezodpoveda za obsah prispevku.
? ? ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Nightlight
Čo sa týka klimatizácií, bol by som rád, keby dodávatelia prehodnotili umiestnenie výfukovývh otvorov, pretože umiestnenie nad hlavou vodiča nie je šťastné. Vodiči jazdia s uterákmi na krku. Tí čo nemajú klimatizáciu aby mali do čoho nasavať pot a tí s klimatizáciou aby sa ráno dokázali postaviť a pohnúť hlavou po celodennom chladení krku a ramien.
Navyše by som dal posúdiť nezávislému znalcovi, či by naozaj klimatizácie pre cestujúcich boli tak neefektívne ako tvrdi DP. Možno je to pravda, ale nikto im neverí, lebo si myslia, že chcú iba ušetriť. Ale naozaj by sa zišlo klimatizovať aj priestor pre cestujúcich, nakoľko som niekde čítal (myslené ironicko-sarkasticky), že sa má stále otepľovať. ? ? ?
Naozaj nie je šťastné čakať, kým začnú cestujúci hromadne kolabovať. Staré K2 ešte občas aj samé prikúria, takže je tam hotové peklo. Zrejme chcú pripraviť cestujúcich na to najhoršie. (opäť myslené ironicko-sarkasticky) ?