Reply on: BMEŽ #46240:
Viď Johny D a #46233. 2 kolona ma nedostatok vozov teraz ked vyradili ik 280. Aj ten 1820 asi je pozicany docasne a teraz tam stoji asi v sedle. medzi spickami z linky 74.
Nevylučujem, že neskôr bude preradený, takisto ako na L83 1817 tiež.
Lebo som počul nejaké šumy, že do Petržalky majú byť preradené IK 435 1816 a vyššie, 1821 už šiel ako prvý.
Neviem, čo je pravdana tom zvyšku; ale osobne súhlasím s tým, aby boli 1816 - 1820 preradené, ale na 2!. kolónu a ne do Petržalky.
Veď Petržalka k dnešnému dňu prestala vypravovať L88 - šk. rok 10 kĺbových vozov, namiesto toho nerobí nič. Dostala 91 a 191, na ktorú možno zjednoduchšene povedané, prešli vodiči z L88. Ale dostali na ňu aj sólo vozy. Ale minimálne 10 kĺbakov z L88 má mať k dobru!!!!!!



O.K. vyradili 3 ik 280, vyradia možno aj štvrtý a piaty. Ale DOSTALI 4219 a 4851. Stále sú v pluse.
2. kolóna dostala k dnešnému dňu Linku 50 do výpravy. (šk rok 10, povedzme že prázdniny 8 vozov. ) Ale nezobrali jej ŽIADNU INÚ KĹBOVÚ LINKU. Ja chápem, že akože zjednoduchšene vodiči z 96 a čiastočne 70, ktoré robí traz 2. kolóna iba delené, asi prešli na tú 50tku. Ale nie vozy. Z linky 96 sa UŠETRILO 9 sólo vozov. Z linky 70 1 kĺbak. Treba ale pridať na L50 8 ! (+ nejaká tá X12)
A navyše bolo odstavených 7 ik 280, ešte predtým odišli 2 IK283. Takže to nestačí už ani na prázdniny a čo potom od 3.9?
KTO NA D P B a. s. N E V I E P O Č Í T A Ť ?
Alebo opäť za všetko môžu vodiči? Ako tradične, oni sú tí najhorší? Mali si sami na 2. kolóne vyrobiť vozy na linku 50, parchanti jedni ?
D. ú na uhorkovú letnú sezónu pre pravideľných prispievateľov, ale aj tajných čitateľov diskusie a dispečra iMHD. sk. Aké redukcie treba spraviť od septembra, aby boli vypravené všetky spoje, ted aby bol dostatočný počert vozov na všetkých prevádzkach.
Hint: napr. 74 sólo vozy. Ale to nebudestačiť zrejme...
Hint. 2: eše dojdú nejaké ďalšie Cng B741. ? ? ?
Andy