Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Darro #44638:
a ten posledný Solaris (4722) si necháš pre seba? ?
Reply on: Andy #44636:
Ja viem... Pritom ten podnik by mohol oveľa lepšie zarábať.. Keby sa zvýšila kapacita a kvalita, používalo by MHD viac ľudí , a teda zvýšili by sa tržby... Nehovorím o reklame, na ktorú by sa dalo využiť viac vozidiel..
Na to treba ale schopných ľudí..

p.s. stavím sa, že tie solarisy dajú na linky, kde budú maximálne preťažované, takže mi je ich už teraz ľúto ?
Reply on: Darro #44638:
Tak po postavení novej vozovne by to aj mohlo byť realitou... Veď asi bude najmodernejšia. 🙂
A co tu vsetci odhadujete cisla novych Solarisov... ja viem ake budu mat cisla uz daaavno... no predsa "4701 - 4721" hehehehehehehe na zerte hehehehe ? zart len ma nezozerte. ?
Reply on: Andy #44636:
? moja rec... ?
Reply on: hoppusmark #44634:
Ja by som povedal, že je úplne jedno kam pôjdu tie autobusy, úplne jedno aké budú mať čísla, a úplne jedno, na akých linkách budú jazdiť. Lebo kým v dopravnom podniku nevznikne nejaký normálny manažment, a kým sa budú nakupovať vozidlá štýlom "Kúpme vozidlá, však potom s nimi už niečo urobíme. Kúpme ich kľudne aj nevýhodne, ale musia mať aspoň 3 vlastnosti také, aké ešte v podniku nemáme.", tak tu skrátka bordel bude naďalej a naveky a drobné kroky na zlepšenie dorpavy nebudú mať zmysel, keďže budú mať negatívny základ.
Reply on: hoppusmark #44634:
....sorry: nie zato ale "za to"

a ešte k tým číslam 1040+1041: samozrejme ak sú voľné
Reply on: Mike #44628:
Minibusy by mohli dostať čísla 1040+1041 , podľa vzoru IK412 ?

Tiež som teda zato, aby Solarisy dostali čísla 1900+, 2900+

Neviem ale či je dobrý nápad preradiť všetkých 22 Ik435 do Petržalky, pretože Solarisy nebudú kapacitne postačovať. Pár kusov Ik435 by malo zostať v 1.DTPA, aby sa výsledná kapacita rovnala kapacite terajších 22 kusov kĺbových Ikarusov..
ZV 7718 na L12 videna o 18:33 pri PKO

Na L5 7951+52 nefunguje predny transparent, ktory potom nasledne haluzi aj vnutorne transparenty. Je uplne ? . Ludia sa ma potom pytali, ze co to je za cislo 🙂. Mal som chut im povedat, ze sak T6 na Karloveskej radiale=> 5 alebo 9 🙂 ?
Ten plynak bez cisel je 312GJ.
Reply on: Mike #44622:
8001 - 8022 ? ?
Mna zacina uplne vytacat, ked ti vodic zdrhne rovno a pred nosom ti zavre dvera a este sa uje..va do zrkadla. To je uz vazne zle, vsak zije z nasich cestovnych listkov a elektriceniek, tak potom nieje prehnane ak si myslim, ze toto je svinstvo. Vrrrrr
Reply on: Mike #44628:
1050+, 1140+, 1330+, 1420+, 1830+,.... 🙂
Reply on: TeBeCe #44627:
A ake čísla dostanú minibusy? 1201 a 1202? alebo 1501 a 1502? ?
Reply on: Mike #44622:
minule som videl na 49/22 ikac 1020 (nie ZV), takze uz nie je tak striktne garantovane....

1900+ (a minibusy postihne osud ako ik412)
2900+
Reply on: Mike #44622:
Necháš im radu 18xx (zhodou okolností tiež 22 autobusov) a bývalú radu Ik435 presunieš do 4.DPA od čísla 4851-4872 ?
Reply on: E499.3056 #44624:
poslednu vetu odvolavam.
Reply on: Mike #44622:
1902->
1301->


aky dalsi NP bus? nie je to ten skusobny citelis?
Šrot na kolesách 2146 na 96/3. Jeho súputníkov 2113, 2131 a 2138 už v premávake chvalabohu nestretneme. (Iba že by zimná pohotovosť.) ?
1031 37/4
1032 ZÁJAZD
Máme ešte nejaký ďalší NP bus, ktorý sa vyskystuje aktuálne na garnatovanom NP poradí 22=49/1?
Ďalší kĺbový CNG Vrak stojí ešte bez ev. č. na dvore II. DTPA. (Zrejme bude 2631)
+ a vyhlasujem kvázianketu, aké ev. č. by mali mať solarisy. V dvoch kategóriach:
1. ak všetky pôjdu na 1. kolónu
2. ak pôjdu na 1. a druhú kolónu.
☺ ? ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.