pridaj... To je hroza... uz viem preco viac zarabaju, cim vacsi vrak tym vacsi plat... hmm... chcem ist jazdit na Ikarus 280 c.4953 hehe ? ten musi mat aspon 200sk na hodinu. ?
3601-3641 sú totálne šroty (kde sú výnimky?). Ich rekonštrukcia (o ktorej kvalite sa ani nemusíme baviť) im predĺžila život možno o rok?! Chcelo by to 40 nových busov pre 3. prevádzku. ?
skor by mali toho ***** kto to vymyslel obesit za gule do prievanu, z juznej casti petrzalky sa cca v tom istom case nedalo dostat, cesty zapchate, kopa autobusov uviaznutych kvoli uzavretym krizovatkam, este stastie ze som nesedel v ziadnom z nich, po polhodine motania sa po upchatych cestach sa dalo dostat aspon na most lafranconi...
Vcera som si povedal, ze sa idem previest vylukovou 39-nou. Nastupil som na 39/3 o 11.40 bus 1809. Daleko sme sa nedostali. Od FEIky sme sa dalej nepohli. Vacsina ludi (asi 50) isla cakat 30,32,37 (chceli sa opalovat?). A ja som sa siel previest dalsim busom. Ludia sa bezradne pozerali na seba, ked sme odbocili na Patronku. Skoro nikto netusil co sa deje. Tak som im to vysvetlil a nabuduce nech si precitaju oznamy. Bola to sranda... robit civilneho dispecera.
Pre JohnyD: 1809 39/3 vykapala na zastavke slavicie udolie o 11.42, presne v takej istej polohe ako 9 dni predtym, cize dole z kopca sa dostal a dalej uz nie. ZV1621 aj s revizormi ?
7109 (Hanjin ?) ťahalo umretú 7769+7770 z linky 4 smerom na Raču - videné okolo 7:20 ako si to pomaličky šinie za sprievodu dispečingu z Vazovovej na Radlinského.
Zo soboty opravim,
- ze na 83/9 vypadol 2813 (nie 2820), neskor ho nahradil ZV 2823 a napokon 2820, ktory predtym dokoncil sluzbu na linke 83/3
- a ze 1805 na 504 neboll napokon ZV, ale na poradi
Z nedele:
- pravdepodobne 2616 (isiel hore plynak a mal tam byt prave tento) od 21.54 h. vypadol na linke 83/8, neskor ho az do konca sluzby na linke 83 nahradil ZV 2604, co bolo ako nahrada na 507 to neviem
E499.3056
Dnes extra cista sestra 7718 isla ako ZV na L13. Okolo 12-13h.
7113 - L8/6
7837+7838 - L5/3
zajtra:
7111 - L8/5
7113 (?7120?) - L8/1