praveze nehody sa casto stavaju na priecestiach kde nieje semafer.. Tj na Jegeho, Mraziarenskej, na priecesti za Machnacom smerom do mesta, na Kollarku smer Palisady...
no jo, ale coskoro bude na Einsteinovej ta dialnica tak bude fajnejsie, ale nemozes zakazat kamionom aby chodili po dialnici.
A z tym fyzickym oddelenim elektriciek... sice sa moc nevyznam ale podla mna sa havarki stavaju hlavne na velkych krizovatkach a tam tazko oddelis elektricky od cesty (racianske, trnavske myto) ale mozno su nehody aj inde, napr medzi Mladou Gardou a Zst vinohrady, nechapem na co je ten prechod pre auta cez elektrickovu traj aj ked niekde je to nevyhnutne. Ale pochopil som co tym ty myslis
zajtra sa s lanovkou ma slavnostne otvarat aj (davno otvorena) cesta - akurat ze je to cesta z koliby na kamzik...o ceste na zeleznu studnicku nikde ani slovo....
#39097 Red-Hawko: Ty si ma nejako nepochopil ?....
Fyzicky oddeliť električk. trať od cesty-tým som myslel oddeliť ju obrubníkom(napr. karloveská radiála, račianska radiála a aj ružinov) alebo takými plastovými pásmi(niečo ako retardér) ktoré sa navŕtajú do asfaltu...
Vďaka tomu nemôžu autá(okrem Hummerov) vojsť na električkovú trať alebo sa cez ňu otáčať...
Toto by sa v BA hodilo v celom centre+ na Vajnorskej radiále od Trnavského mýta po Polus...A na mnohých ďalších mietach...
Einsteinova: "kamióny obmedzujú dáko MHD"??? Robíš si srandu??? ? A prečo sa asi pred nejakým časom zrazil autobus L70 pri prístavnom moste s KAMIÓNOM????
No lebo kamión mu vbehol do cesty!!!!
A keď do autobusu vrazí kamión tak je z toho oveľa väčšia havárka ako keď do busu vrazí auto a oveľa viac ľudí je zranených...Chápeš???
Einsteinova je úsek s najväčšou intenzitou dopravy na Slovensku, prejdú tam za deň stovky(možno aj tisíc..???) kamiónov a stretávajú sa tam s MHD!!!
Autobusom tam nikto nedá prednosť a preto sa musia doslova "pchať" medzi kamióny, ktoré idú dosť rýchlo(pokiaľ nie je zápcha) a len zázrakom sa tam ešte nestala vážnejšia nehoda....
Takisto keď sa schádza z Nového mosta vodiči MHD sa snažia ísť úplne napravo v "odstavnom" pruhu, ten je však úzky a autobus sa tam len tak tak zmestí...Naľavo od neho asi cca 10 cm prechádzajú kamióny a vždy mám pocit že sa na seba "nalepia"...... ? ? ? ? ?
Pridám nejaké svoje poznatky, kedže som ostal až "dokonca". Najprv chceli voz ťahať normálne za Renaultom predkom napred, ale keď zistili, že zadná náprava sa nedá odblokovať a, že predok by sa odtrhol, museli skúsiť niečo iné.
A tak vymysleli toto: Voz pripojili za žeriav DP (myslím, že to bol ten istý, čo nakoľajoval 7927 ?), samozrejme s tým, že žeriav a voz si boli otočené zadkami. Následne voz zdvihli tak, aby bola zadná náprava vo vzduchu. Lenže predné spojlery boli tak blízko zeme, že pri každej menšej jame sa oškreli o zem. A tak odišli do vozovne... Zadkom voza dopredu, ešte k tomu vo vzduchu, rýchlosťou max 20km/h. ?
Keď volakto vravel, že to nieje dobré, že ten predok sa bude šúchať o zem, tak "to je jedno, veď nepôjdeme rýchlo".
nechapem ako chces fyzicky pddelit elektrickove trate od cesty, bo potom by sa nikam asi nedostali, leda ze by postavili nadjazdy pre elektricky, a je to aj tak chyba nedisciplinovanych vodicov ktory si povedia > sak ta cervena tam naskocila iba pred 2ma sekundami > a piiic ho cez kryzovatku 80kou/hodinu (pokail viem tak vsade kde su elektrickove prejazdy su aj semafory a prave tam sa stavaju nehody)
A nechapem ako by si chcel dosiahnut abu kamiony nechodili cez Einsteinovu ked je to dialnicny obchvat okolo Ba, a aj tam neviem ze aky v tom vidis zmyse > obmezduju dako mhd?
frenky