Zo stredy:
- o 6.51 h. mal dopravnu nehodu s osobnym autom autobus na linke 39 na krizovatke Vrakunska cesta - Raketova smer Slavicie udolie
- popoludni na konecnej v Petrzalke horel autobus na linke 90 a o niekolko hodin neskor sa rozhorel nejaky autobus aj na linke 51
Stvrtok:
- od 4.00 do 4.30 h. bol zdrzany vyjazd elektriciek z vozovne Jurajov dvor pre zlomeny zberac jednej z nich
- od 8.36 do 8.50 h. bola zdrzana premavka trolejbusov na linkach 201 a 202 na krizovatke Gagarinova - Tomasikova v smere do Ruzinova pre dopravnu nehodu
(V)
- 2811 o 11. h. ako ZV na linke 34/4, neskor ho nahradil 2826
- 3501 okolo 17. h. docasne vypadol na linke 35/1, neskor ho nahradil ZV 3604
- 2630 o 18.30 h. docasne odisiel z linky 83/4 na plnicku, nahradil ho ZV 2811
- 2627 o 18.55 h. docasne odisiel z linky 34/3 na plnicku, nahradil ho ZV 2008 ☺
- 2629 o 19.30 h. docasne odisiel z linky 83/5 na plnicku, nahradil ho ZV 2102 ☺
- 2514 okolo 21.55 h. vypadol na linke 83/2 pravdepodobne na Alexyho ulici v smere do Dubr., o 22.08 h. odisiel do vozovne, neskor ho az do konca sluzby nahradil ZV 2813
MaVal. No zober si, že DPB má trebars 100.000 zákazníkov s električenkou. Tým končí platnosť v priemere 4.krát do roka to je 400.000 sms krát 1,50,- to je 600.000. Pri dnešných finančných suchotách by som to nerobil. Ale určite by som pristúpil k emialovej notifikácii. A nielen platnosť eliny, ale aj výluky.
K sms by som pristúpil neskôr až raz budú prachy na takéto veci. Aj keď fakt je ten, že by to mohlo zvýšiť príjmy z predaja električeniek. Lebo keď človek zabudne, že už nemá elinu, tak aj niekoľko dní jazdí nechtiac na čierno.
COLOR, Si: Každý operátor má svoje muchy, a sú tak narovnako. Čo som mal prvé, to mi zostane navždy, pokiaľ nenastane nejaký totálny cenový zvrat, čoho sa ale u nás báť netreba.
Ano, Color, toto uz poznam, ale viac sa mi paci ta verzia bez medzier, takzvana jednodychova vyhovorka "nikdysatotaknerobilo,vsetcisunaobede,zakaznicibytovzivotenepochopili,nedasato" ?
Ved uvidime, co na to povie verejna mienka, ked si uz coskoro precita, co ich ako stalych zakaznikov v pripade DPB caka. Ziadne take ako v pripade mobilnych operatorov: "Ako nasmu stalemu a vernemu zakaznikovi si Vam dovolujeme ponuknut roaming bez zalohy"...
Staly zakaznik? Mna to nezaujima, si zasrany cierny pasazier... Hlavne, ze smradochov a bezdakov z autobusov nevyhadzuju a nepokutuju ?
SMS ta moze stat aj daku tu smiesnu korunku pade, ak objednas SMS pausal ci sa dohodnes s operatorom (velky podnik, sanca tam je). Ale nikdy sa to tak nerobilo, SMS su na obede, zakaznici by to v zivote nepochopili, neda sa to...
Vážený zákaznik k dnešnému dnu neevidujeme úhradu vašej faktúry splatnej do 7/2004. Ak ste platbu vykonali považujte tuto informáciu za bezpredmetnú. Orange...
Myslim ze takto to je
- ?
Hmmm, riesenie je velmi jednoduche a ani nie velmi zlozite. Je nim jeden server, ktory moze robit obycajny sprosty komp, ktory ani nemusi byt pripojeny na internet, ktory by robil SMS server zabezpecujuci zakaznikom s elektricenkou SMS notifikaciu.
Naklady na taketo riesenie:
- server do 5.000 korun
- softver, system, rozumej Linux: 0,-
- mobil zabezpecujuci SMS branu 1000,- (staci stara sunka)
- SMSka jedna stoji tak 3 koruny, co su tak 3 promile z trojmesacnej studentskej elektricenky
- praca = mesacna premia pre sysadmina v sume povedzme tri litre
Problemy s SMS serverom nie su v podstate ziadne, mame ho v redakcii a po jednej instalaci to nepotrebuje v podstate ziadnu udrzbu. Takisto nie je problem nakazat predavackam elektriceniek aby sa prikazdom predaji spytali zakaznika, ci nechce zadarmo SMS, alebo e-mailovu notifikaciu o skonceni platnosti elektricenky.
Navyse, takemu pripadu ako mne by som udelil taky trest, ze by som zaplatil povedzme 500 Sk, pricom s potvrdenim o zaplateni pokuty by som si zaroven mohol dat nabit elektricenku na jeden mesaic, alebo nieco podobne, ale zadavat iba pokutu ako pri zabudnutej elektricenke, teda 140 Sk...
Je smutne, ze DPB postupuje takym sposobom, ako si popisal. Urcite by bolo lepsie, keby zohladnoval historiu svojich zakaznikov. Potom by mohli brat do uvahy, ze ked si niekto pravidelne kupuje elektricenku uz niekolko rokov, tak asi nemal umysel cestovat na cierno. Mohli by to robit podobne ako napr. ORANGE, ked nezaplatis fakturu. Vtedy ti pride upomienka v style: Pravdepodobne nedopatrenim ste zabudli uhradit fakturu... (alebo nejak podobne to pisu)
Andy